خدمات رسانی بی منت و بی وقفه از شاخصه‌های آشکار دولت سیزدهم است

ساری- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار این که خدمات رسانی بی منت و بی وقفه از ویژگی های آشکار دولت سیزدهم است ،گفت: این دولت مردمی طی یکسال ونیم گذشته در شرایط ناگوار کشور ،شاخص های حوزه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی را بهبود و افزایش داده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ، روح الله سلگی در جمع فعالان فرهنگی جریان انقلاب استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افزود: پیشرفت خیره کننده انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استکبار جهانی را نگران کرده است.

این مسوول سیاسی مازندران با تاکید بر عزم قاطع نظام اسلامی برای اعتلای کشور در ابعاد گوناگون ،افزود: رویدادها و تحولات ۴۴ سال گذشته کشور مبین اراده قوی نظام اسلامی در پی ریزی جامعه تحول خواه و آرمانی است.

وی گفت: برغم تشدید دشمنی ها و کینه توزی بی پایان استکبار علیه انقلاب اسلامی ، قله های پیشرفت آرمانی در دسترس است.

سلگی ،انقلاب اسلامی را پیشتاز عرصه های ماندگار و جاودان سعادتمندی و افتخارات معنوی دانست وافزود: تجربه مدیریت موفق انقلاب اسلامی نشان داد که قطار پیشرفت در نظام اسلامی توقف ناپذیر است.

معاون استاندار مازندران با ارائه تحلیل جامع از تحولات و راهبردهای مدیریتی کشور از بدو پیروزی انقلاب تاکنون ،اظهار کرد: واگرایی و انفعال تفکر لیبرالی در مقاطعی از دوران مدیریتی در کشور روند حرکت شتابان انقلاب بسوی قله های پیشرفت را کند کرده است.

وی دولت سیزدهم را عملگرا و دارای ایدئولوژی مفهومی بر بستر آرمان های انقلابی دانست و افزود: دولت سیزدهم با رشد فرآیندهای حکمرانی در مسیر پیشرفت و بالندگی استکبار را عصبانی کرده است.

معاون استاندار با اظهار این که خدمات رسانی بی منت و بی وقفه از شاخصه های آشکار دولت سیزدهم است ،گفت: دولت سیزدهم در یکسال ونیم گذشته شرایط ناگوار کشور در حوزه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی را بهبود و ارتقا بخشید.

سلگی با بیان این که حوزه فرهنگ عرصه تعالی بخش انقلاب در گام دوم است برلزوم تلاش برای ارائه الگوهای ماندگار در حوزه فرهنگ تاکید کرد و ادامه دد: دستگاه های فرهنگی باید با جدیت بر مبانی اعتقادی و دینی، مرزبانی از عرصه فرهنگی انقلاب را وجهه همت خود قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha