۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85017520
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

ظلم‌های قبل انقلاب با جهاد تبیین برای نسل جوان تشریح شود

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به محرومیت‌ها و ظلم و ستم روا داشته شده در حق مردم قبل از انقلاب در بخش‌های مختلف گفت: باید این وضعیت و نیز خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با جهاد تبیین برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در آیین واگذاری ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: خاندان پهلوی در ایران یکی از مصادیق بارز قارون بودند، در دوره پس از ظهور اسلام در ایران هیچ حکومتی به مانند خاندان پهلوی به ایران و ایرانی ظلم نکرد.

وی با بیان اینکه خاندان پهلوی، پدر و پسر به ملت ایران ظلم مضاعفی داشتند، اضافه کرد: آنان بخش عظیمی از زمین‌های مردم را به نام خودشان کرده بودند در بخش اقتصاد، کشور را وابسته به غرب کرده ضمن اینکه فساد و فحشا را نیز توسعه داده بودند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی باید سال‌ها زیادی برای ترمیم خرابی های مربوط به بخش های فرهنگی ناشی از اقدامات رژیم پهلوی تلاش کند، اضافه کرد: اینکه دشمن می‌کوشد تا این ناپاکی‌ها را از خاندان پهلوی بزداید، کاملا هدف‌دار است، زیرا می‌دانند هرچه ملت نسبت به ظلم آنان مطلع شوند، بیشتر متوجه خدمات انقلاب اسلامی می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به املاک غضب شده توسط خاندان پهلوی و ظلم‌های آنان در این ارتباط اظهار کرد: با دستور رهبر معظم انقلاب، زمین‌های چپاول شده خاندان پهلوی به مردم واگذار شده و می‌شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه این اقدامات مهم و سایر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با بهره‌گیری از جهاد تبیین به مردم اطلاع رسانی شود، اضافه کرد: مردم باید بدانند روزی کشورشان توسط خاندان پهلوی چپاول می‌شد اما امروز به دست مردم می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از حرکت‌های موذیانه دشمنان تطهیر این ظلم‌ها و اقدامات خاندان پهلوی است، اظهار کرد: دشمن امروز از تمام ابزارهای رسانه‌ای علیه کشور جمهوری اسلامی و ناامیدی مردم تلاش می‌کند اما همواره نقشه های آنان نقش بر آب است.

همزمان با دومین روز از دهه فجر واگذاری ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در رشت به مردم در استان های مختلف به صورت ویدئو کنفرانس واگذار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha