۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85017552
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: فسادستیزی از مهم ترین ویژگی‌های دولت سیزدهم است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه‌ رشد و توسعه کشور در چهار دهه انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر است، گفت: عدالت محوری و فسادستیزی از مهم ترین ویژگی های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت شهرستان مرزی مهران اظهار داشت: رشد و توسعه کشور در چهار دهه انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بوده و خدمات بسیار زیادی در این مدت انجام شده است.

وی افزود: این نظام در دنیا از عدالت گستری و توجه به شأن انسان ها زبانزد است که بخصوص در دولت سیزدهم ویژگی هایی از جمله عدالت محوری و فساد ستیزی به وضوح دیده می شود.

استاندار ایلام با قدردانی مدیرعامل برق منطقه غرب کشور، گفت: عملکرد مجموعه وزارت نیرو در استان به ویژه در اربعین بسیار رضایت بخش بود.

بنا به گفته مسوولان ذی ربط میزان سرمایه گذاری احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت مهران ۱۰۰ میلیارد تومان است

بازدید از سیل بند افتتاح نیروگاه خورشیدی و اصلاح شبکه برق مهران، افتتاح پروژه ساختمان مرکز جامع سلامت شماره دو برکت مهران، افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مهران، بازدید از میدان نفتی چنگوله، افتتاح سه هکتار گلخانه در صالح آباد و شرکت در جلسه شورای اداری و معتمدین از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار ایلام به شهرستان مهران است.

معاونین استاندار، فلاحی نماینده مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان، استاندار را در این سفر همراهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha