۱۰ تیم پلیس راه در گردنه اسدآباد مستقر شدند

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۴۵
کد خبر: 85018153
۱۰ تیم پلیس راه در گردنه اسدآباد مستقر شدند

همدان - ایرنا- جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به کولاک برف در گردنه اسدآباد ۱۰ تیم پلیس راه در این مسیر مستقر شدند و کار برقراری ایمنی تردد و روان سازی ترافیک را بر عهده دارند.

سرهنگ ارسلان سرمدی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از ساعت ۱۸ در محورهای برون شهری آغاز شد و هم اینک شدت بارش کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: هنگام کولاک زمینی به علت لغزندگی سطح جاده و محدودیت دید، تدابیری برای پیشگیری از گره های ترافیکی و گیر کردن خودروها در برف اتخاذ شد.

جانشین رییس پلیس راه همدان ادامه داد: هنگام کولاک زمینی ابتدا از تردد خودروها جلوگیری کرده سپس خودروی شن پاش و برف روب در ابتدای صف، در ادامه خودروی پلیس و دیگر خودروها به ترتیب و زنجیر وار تردد کردند.

سرهنگ سرمدی افزود: هم اینک در سایر محورها و گردنه ها از جمله آوج در مسیر رزن، جاده های ملایر و آزاد راه همدان - ساوه مملو از برف بوده و کولاک زمینی جاده ها را فرا گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان در چنین شرایطی باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند گفت: کولاک زمینی قابل پیش بینی نبوده و در صورت وقوع آن تردد برای رانندگان سخت و دشوار می شود بنابراین همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و پر بودن باک خودرو از سوخت ضروری است.

بارش شدید برف از عصر امروز در استان همدان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha