۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۳۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85018171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 پوشش گاز رسانی در گناباد تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد می رسد

گناباد-ایرنا- رییس اداره گاز گناباد گفت: پوشش گازرسانی در این شهرستان با اتمام طرحهای گاز رسانی در ۱۳ روستا تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد می رسد.

اکبر نجاتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب هیچ یک از مناطق شهری و روستایی گناباد از نعمت گاز برخوردار نبودند، تصریح کرد: در راستای توجه نظام جمهوری اسلامی برای گسترش شبکه گاز رسانی در نقاط مختلف کشور، از سال ۱۳۸۷ این شهرستان به شبکه گاز سراسری پیوست.

وی اظهار داشت: با اجرای یک هزار و ۸۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز رسانی در گناباد طی ۱۴ سال گذشته، همه چهار شهر و ۵۵ روستای شهرستان گناباد به شبکه گاز پیوستند.

رییس اداره گاز گناباد گفت: از این میزان ۸۶۷ کیلومتر در مناطق شهری و ۲۱۴ کیلومتر در مناطق روستایی این شهرستان اجرا شده است و حدود ۴۲ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل گازرسانی مناطق روستایی گناباد در سال جاری تخصیص یافت، گفت: با صرف این میزان اعتبار گازرسانی به ۱۳ روستای بخشهای مرکزی و کاخک شهرستان گناباد در مجموع به طول ۱۰۵ کیلومتر در دست اجرا است.

نجاتی خاطر نشان کرد: در این چهارچوب ۶۴ کیلومتر خط انتقال گاز و ۳۱ کیلومتر گازرسانی در شبکه های داخلی ساختمانهای روستاهای گناباد انجام می شود.

وی بیان کرد: با اجرای گازرسانی به ۱۳ روستای بخشهای مرکزی و کاخک گناباد، همه مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

شهرستان گناباد در سال ۱۳۸۷ به شبکه سراسری گاز پیوست.

۴۲ هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی گناباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha