۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85018554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدرسه ۱۷ کلاسه ملایر با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید

همدان- ایرنا- مدرسه ۱۷ کلاسه خیرساز مهر پدری با زیربنای بیش از ۲ هزار متر مربع و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با دهه فجر در ملایر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر روز جمعه در آئین افتتاح این مدرسه اظهار داشت: با حضور، میدان‌داری و تلاش دولت سیزدهم و پیام روشن امام راحل، مسیر نورانی انقلاب اسلامی امروز از هر زمان دیگری تابنده‌تر و روشن‌تر است.

"سلمان اسماعیلی" افزود: کشور، استان همدان و شهرستان ملایر امروز به یک عرصه بزرگ خدمت‌رسانی برای تعمیق گفتمان انقلاب تبدیل شده و در سایه وحدت و ایثار مردم و دولتمردان اقدامات بزرگی در دست انجام است.

وی اعتبارات ملی و استانی ملایر را در سال‌جاری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: این رقم در تاریخ شهرستان ملایر بی‌سابقه است و در سفر استانی رئیس جمهور نیز حدود ۲ هزار میلیارد تومان برای ملایر در نظر گرفته شد.

فرماندار ویژه ملایر در مجموع اعتبارات ملی، استانی و سفر رئیس جمهوری را ۶ هزار میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: در دهه فجر امسال ۱۷۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

اسماعیلی نهضت ملی مسکن را بزرگترین پروژه عمرانی دولت سیزدهم در ملایر عنوان کرد و گفت: یک‌هزار هکتار در راستای اجرای طرح ملی مسکن به وسعت شهر ملایر اضافه می‌شود.

به گفته وی زمین‌ها قطعه‌بندی شده به صورت رایگان و ویلایی به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

وی آغاز مجتمع پرتودهی غرب کشور را از پروژه‌های مهم دهه فجر در ملایر برشمرد و افزود: این مجتمع یک پروژه دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است و طبق تفاهم‌نامه با سازمان انرژی اتمی با آخرین فناوری‌های روز دنیا احداث می‌شود.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ریشه‌دارتر، عمیق‌تر و پرقدرت‌تر از هر زمان دیگری در حال حرکت است و دولت و مردم ایران در حصار تحریم‌ها نمی‌مانند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خیران مدرسه‌ساز در حوزه نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس مردانه وارد شدند و خیران ملایری در این حوزه پیشگام هستند.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" تاکید کرد: دشمنان ما می‌خواهند در نگاه و شناخت مردم ورود کنند و نگاه دانشجویان، دانش‌آموزان و مردم را نسبت به بسیاری از مسایل تغییر دهند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید در جهاد تبیین ورود کرده و اقدامات و پیشرفت‌های انقلاب و نظام را برای مردم تبیین کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ۴۵ سال اخیر تغییرات کشور مشهود است و می‌توانیم اقدامات و پیشرفت‌های مختلف به ویژه در حوزه آموزشی را به مردم گزارش دهیم.

حجت الاسلام آزادیخواه بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز داریم که در فضاهای آموزشی با امکانات خوب مشغول به تحصیل هستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در حوزه نهضت مسکن ملی، کنترل تورم و گرانی با قدرت ورود کند، افتتاح طرح توسعه شرکت کیان کرد با ظرفیت اشتغال ۷۰ نفری و آغاز و طرح پرتودهی در حوزه صنایع غذایی و بهداشتی و صنعتی را از مهمترین پروژه‌های دهه فجر ملایر عنوان کرد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان همدان نیز گفت: دهه فجر امسال یک هزار و ۱۰۰ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشور با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

"حمید شیرازیانی" افزود: در سطح استان همدان ۱۳ پروژه آموزشی و ۲ پروژه ورزشی به مساحت ۱۷ هزار و ۴۰۰ متر مربع در قالب ۱۶۵ اتاق کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان آماده تحویل است.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۵ پروژ، پنج پروژه مربوط به شهرستان ملایر است که شامل مدرسه چهار کلاسه روستای کمری، مدرسه سه کلاسه ینگی‌کند و ۱۷ کلاسه مهرپدری و سالن ورزشی روستای رضوانکده و ۱۳ کلاسه سردار سلیمانی در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان همدان با بیان اینکه مدرسه شهید سردار سلیمانی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان طی ماه‌های گذشته افتتاح شد، بیان کرد: امروز و در سومین روز دهه فجر با حضور استاندار همدان مدرسه ۱۷ کلاسه خیرساز مهر پدری با زیربنای ۲۲۷۵ هزار متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط خیران ملایری برادران سعدی افتتاح شد.

شیرازیانی یادآور شد: در مدرسه مهر پدری حدود ۱۴۰ مترمربع دیوار کشی و ۱۸۰۰ متر مربع محوطه‌سازی و آسفالت انجام شده و سیستم گرمایشی آن حرارت مرکزی و در سه طبقه احداث شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این مدرسه سال ۱۳۹۸ آغاز شد، گفت: از محل اعتبارات استانی ۵.۲ میلیارد تومان در قالب ۱۸ پروژه و از محل محرومیت‌زدایی ۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha