۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85018634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صعود یک پله‌ای تیروژ حیات با بُرد مقابل پالایش نفت آبادان

سنندج- ایرنا- در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور تیم تیروز حیات کردستان با پیروزی در برابر مهمان خود پالایش نفت آبادان، یک پله صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاگردان سروه ضرغامیان عصر جمعه در هفته نهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر بستکبال بانوان کشور در سالن آزادی سنندج میزبان پالایش نفت آبادان بودند.

در این دیدار تیم میزبان توانست با نتیجه ۶۶ بر ۴۶ مهمان خود را شکست دهد و انتقام شکست بازی رفت در آبادان را بگیرد.

نماینده کردستان در این دیدار با ارائه یک بازی موفق، گام اول را محکم برداشت و به برتری ۱۹ بر ۱۰ در کوارتر اول دست یافت و ۱۵ بر هشت در کوارتر دوم هم پیروز میدان شد تا با برتری ۳۴ بر ۱۸ در نیمه نخست، به برد نهایی امیدوارتر شود.

تیروژ حیات در کوارتر سوم با برتری ۲۰ بر ۱۳ اختلاف را باز هم بیشتر کرد ولی کوارتر چهارم ۱۵ بر ۱۲ به سود آبادان پایان یافت؛ هرچند، به حال این تیم تغییر چندانی نداشت.

"اوجوما لوچوندو" بازیکن خارجی و تازه وارد تیروژ در این بازی تمام ۴۰ دقیقه را در میدان حضور داشت و با ۱۶ امتیاز و ۱۴ ریباند و سه توپ‌ربایی و ۲ بلاک شات، دبل دبل کرد.

"تیلر دیر" دیگر بازیکن خارجی تیروژ کردستان با ۲۰ امتیاز و کاپیتان "پریسا کرمی" با ۱۸ امتیاز عملکرد مطلوبی در این بازی از خود نشان دادند و "زینب غفاری" هم ۱۲ امتیاز کسب کرد.

در تیم پالایش نفت آبادان، "سحر نجفی" ۱۰، "شیدا شجاعی" ۹ و "الناز سیاهی" هشت امتیاز کسب کردند. سهم "سارا حسینی" و "آناهیس خداوردیان" نیز ۶ امتیاز برای آبادان بود.

تیروژ حیات کردستان با ۳۱ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت و پالایش نفت آبادان با همین امتیاز، سوم شد تا هر دو تیم امید خود را در پلی آف دنبال کنند.

بیشتر بخوانید

تیروژ حیات کردستان بازی نکرده ۲۰ امتیاز برد

گروه بهمن تهران، پالایش نفت آبادان، شهرداری گرگان، تیروژ حیات کردستان، ذوب آهن اصفهان، پاز آشا آروین، نیکان تهران، ستاد شرکت ملی گاز تهران، سپهرداد تهران و پادمایدک ایرانیان اصفهان، ۱۰ تیم حاضر در این فصل از رقابتهای لیگ برتر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha