۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85018710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود خودرو به گیلان افزون بر ۶۰ درصد افزایش یافت

۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵
کد خبر: 85018710
ورود خودرو به گیلان افزون بر ۶۰ درصد افزایش یافت

رشت - ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: طی ۲ روز گذشته (چهارشنبه و پنجشنبه) ورود خودرو به استان افزایش ۶۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

سرهنگ جاور صفاری غروب جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲ روز گذشته ( چهارشنبه و پنجشنبه) افزون بر ۱۳۰ هزار خودرو وارد گیلان شد که این میزان نشان دهنده افزایش ۶۰ درصدی ورود به استان است.
وی به ترافیک کنونی ورودی استان نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ترافیک مبادی ورودی شهرهای استان نیمه سنگین اما روان است ؛ ضمن اینکه ترافیک راه های استان نیز هم اینک، عادی و روان است .

محدودیت های ترافیکی در ۲ محور گیلان اعمال می شود
سرهنگ صفاری در ادامه به پایان تعطیلات این هفته و پیش بینی تمهیدات خروج مسافر از استان نیز اشاره و تصریح کرد: به منظور کشش و تسهیل ترافیکی ، تردد انواع وسایل نقلیه باری به جز مواد سوختی و فاسد شدنی طی فردا (شنبه) از ساعت ۷ تا ۲۴ در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس و آستارا- اردبیل و بالعکس ممنوع است .
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین کامل راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

گیلان از استان های گردشگرپذیر کشور است و برهمین اساس طی ۶ماه گذشته بیش از ۵۰مژلیون گردشگر به گیلان سفر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha