۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۴۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85018721
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰ زندانی جرایم غیرعمد خراسان شمالی آزاد شدند

۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۴۴
کد خبر: 85018721
۱۰ زندانی جرایم غیرعمد خراسان شمالی آزاد شدند

بجنورد-ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ۱۰ نفر از زندانیان مرد موضوع جرایم غیرعمد و با محکومیت مالی در استان به مناسبت روز مرد و دهه فجر آزاد شدند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده اظهار کرد: این زندانیان جرایم غیر نقد با بهره مندی از حمایت ها و مساعدت های مالی صورت گرفته از طریق منابع مختلف آزاد شدند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بیشتر این افراد به اشخاص بدهی مالی داشته و یا محکوم به پرداخت مهریه و نفقه، موضوع دعاوی خانوادگی بودند.

وی با قدردانی از شکات برای اعلام گذشت در خصوص بخشی از محکوم به و تشکر از کمک های ستاد دیه، افراد خیر و نیکوکار، دست اندرکاران زندان های استان و قضات رسیدگی کننده به دعوی اعسار و درخواست تقسیط محکوم به گفت: این زندانیان ۳۲ میلیارد ریال بدهی دارند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با اعلام گذشت مبلغ ۲۷ میلیارد ریال توسط شکات و محکوم لهم و تامین منابع مالی مورد نیاز از طریق کمک های ستاد دیه استان، افراد خیر و نیکوکار و صدور حکم پذیرش اعسار محکومین از سوی قضات رسیدگی کننده به پرونده ها و تقسیط محکوم به زمینه آزادی فراهم شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha