۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85019104
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه روز گذشته در اصفهان ۲ فوتی و ۱۵ مصدوم به همراه داشت
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از فوت ۲ نفر و مصدومیت ۱۵ نفر در حوادث مسمومیت ناشی از گاز و تصادف در ۲۴ ساعت اخیر در این استان خبر داد.

عباس عابدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن و نشت گاز شامگاه جمعه در سه راه سیمین اصفهان مرد ۱۸ ساله جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: بر اثر تصادف نیسان، تیبا و کوییک در حوالی شهر باغبهادران حدفاصل کلیشاد رخ و رکن آباد در عصر جمعه نیز یک زن ۶۰ ساله فوت کرد و چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

عابدی اظهار داشت: حدود ساعت چهار امروز نیز ۲ حادثه مسمومیت مونوکسید کربن در شهر اصفهان گزارش شد که در یکی از آنها در خیابان همدانیان به دلیل اشکال در بخاری پنج نفر مسموم و به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در حادثه دیگر در خیابان ارغوانیه نیز سه نفر به دلیل اشکال در بخاری دچار مسمومیت مونوکسید کربن و به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه مشابه دیگر در شهر پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان به دلیل اشکال در بخاری صبح امروز سبب امدادرسانی اورژانس به زن ۴۰ ساله و انتقال وی به بیمارستان شفای کلیشاد شد.

عابدی گفت: حادثه مسمومیت مونوکسید کربن به دلیل استفاده از زغال روز گذشته در شهرستان گلپایگان اعزام یک واحد امدادی را در پی داشت که در این حادثه بانوی ۱۸ ساله با دریافت کمک‌های اولیه و مراقبت‌های سرپایی بهبود یافت، همچنین در حادثه مشابه در روستای سرچشمه شهرستان چادگان دختر پنج ساله با اقدامات درمانی اولیه سلامتی خود را باز یافت.

در زمان حاضر ۱۶۰ پایگاه اورژانس شامل ۸۰ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی، پنج اتاق فرمان و ۲ اتوبوس آمبولانس در استان اصفهان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha