سرهنگ ثریا گوشه‌ای از دردهای مادران ایرانی را نشان می‌دهد

تهران- ایرنا- معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درباره فیلم «سرهنگ ثریا» گفت: این فیلم گوشه‌ای از دردهایی را نشان می‌دهد که مادران ایرانی تجربه کرده‌اند و زنان ما پای ارزش‌هایشان ایستادند و مفاومت کردند.

به گزارش ایرنا از ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر انسیه خزعلی که جمعه شب 14 بهمن به تماشای فیلم سرهنگ ثریا در سالن اصلی همایش‌های بین‌المللی برج میلاد نشست، اظهار داشت: درد، رنج، مهر و محبت آمیخته با هم در فیلم قابل توجه بود و اینکه کارگردان سعی کرده بود این نکات را به شیوه‌های هنری به نمایش درآورد.

معاون رئیس جمهور درمورد نقش مادران در فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر ابراز امیدواری کرد که بسیاری از پشت پرده‌های صحنه‌های اجتماعی که مادران در آن دخیل هستند و آن را تحمل یا آن را جهت دهی می‌کنند، بیش از پیش در صحنه سینما و در فیلم‌های جشنواره خودش را نشان بدهد.

خزعلی در واکنش به اینکه کارگردان فیلم یک زن بود گفت: این بسیار عالی است. کارگردان به خاطر زن بودنش شاید خیلی از احساساتی که دیگران آنگونه که باید نمی‌توانند بگویند را به نمایش می‌گذارد. کارگردان سرهنگ ثریا هم توانست با این ویژگی‌های زنان احساسات پنهان در شرایط خاص فیلم را به مخاطب ارائه کند.

سرهنگ ثریا تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقان) در پادگان اشرف می‌پردازد. این فیلم سینمایی اولین ساخته لیلی عاج است که در سازمان سینمایی اوج ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: این راه با گریه باز نمیشه!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha