۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85019760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانه محیط زیست روستای شیروان بروجرد افتتاح شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبر: 85019760
خانه محیط زیست روستای شیروان بروجرد افتتاح شد

بروجرد - ایرنا - خانه محیط زیست روستای شیروان بروجرد همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسوولان شهرستانی در این روستا افتتاح شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سیاست سازمان محیط زیست در دولت سیزدهم مردمی شدن و مشارکت و همراهی مردم در فعالیت‌ها محیط زیستی است.

اصغر بلکی وند افزود: خانه های محیط زیست بستر مناسبی برای ایجاد فضای گفتگو و حل مسائل و مشکلات محیط زیست و کنش گری و دادن مشاوره به دستگاه‌های اجرایی و همچنین دانش افزایی مردم و مسوولان است.
وی اظهار داشت: اولین خانه محیط زیست شهری در بروجرد و توسط شهرداری افتتاح شد.

بلکی وند افزود: خانه محیط زیست روستای شیروان با هدف مشارکت مردم و همچنین با توجه به اینکه روستای کپر جودکی(روستای لک لک ها) در جوار آن می باشد افتتاح شد تا مکانی باشد برای مشارکت همه فعالان محیط زیست در نگهداری و آموزش از حیات وحش منطقه می باشد.

اولین اتاق دندانپزشکی دانش آموزان در مجتمع آموزشی سما افتتاح شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: اولین اتاق دندانپزشکی ویژه دانش آموزان با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد بروجرد در مجتمع آموزشی سما افتتاح شد.

محمدرضا معظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع آموزشی سما وابسته به دانشگاه آزاد ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که نیازهای دندانپزشکی آنان در اتاق دندانپزشکی که همانند یک مطب تجهیز شده است بررسی خواهد شد.

وی اظهار داشت: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد بروجرد دارای ۴۰ نفر عضو هیات علمی از متخصصین دندانپزشکی است.

رییس دانشگاه آزاد بروجرد گفت: دانشکده دندانپزشکی دارای ۲۲۰ یونیت دندانپزشکی است که فعلا ۱۳۰ یونیت فعال است.

معظمی افزود: دانشکده دندانپزشکی دارای یک کلینیک دندانپزشکی ویژه برای خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم است که با درصد هزینه های پایین تر، مشکلات دندانپزشکی مردم را درمان خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر کلینیک سیار دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی تعبیه شده در یک اتوبوس با امکانات کامل، خدمات دندانپزشکی به مناطق محروم شهری و روستایی به صورت رایگان ارائه خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha