۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85019792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷۱ هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان گناوه آسفالت شد

گناوه - ایرنا - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: از محل سهمیه قیر رایگان سال ۱۴۰۰، تاکنون ۳۷۱ هزارمترمربع از کوچه و معابر روستاهای این شهرستان با اعتبار ۹۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرسول محمدی روز یکشنبه در آیین افتتاح ۴۵ هزارمترمربع پروژه آسفالت روستای محمدصالحی این شهرستان افزود: نظام مقدس جمهوری خدمات گستردهای در سطح روستاهای این شهرستان ارایه داده است که قابل مقایسه با رژیم ستم‌شاهی نیست.

وی اظهارداشت: آسفالت معابر و کوچه های روستاهای بخش مرکزی و بخش ریگ این شهرستان با مشارکت دهیاران از عمده خدمات به اهالی این مناطق بوده که تاکنون انجام شده است.

محمدی گفت: دهیاری‌های شهرستان گناوه نسبت به تسطیح و احداث ابنیه اقدام و بنیادمسکن انقلاب اسلامی سهمیه قیر رایگان برای آسفالت معابر به آنها اختصاص داده است.

محمدی بیان کرد: تاکنون ۴۵ هزارمترمربع با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سطح روستای محمدصالحی از محل قیر رایگان و مشارکت دهیاری، آسفالت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه افزود: درصددیم مابقی کوچه و معابر روستای محمدصالحی و دیگر روستاها را بر اساس برنامه زمان بندی آسفالت کنیم.

۳۷۱ هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان گناوه آسفالت شد

وی یادآورشد: این بنیاد در زمینه صدور سند به ساکنان روستاها اقدام‌های خوبی انجام داده و تاکنون برای روستای محمدصالحی ۴۵۰ جلد سند صادر شده است.

فرماندار گناوه در این آیین گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی برگرفته از مردم و بویژه روستائیان است.

محمدتقی صفری افزود: روستائیان همواره در عرصه‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کردند.

در پایان این آیین به چند نفر از ساکنان روستای محمدصالحی به صورت نمادین سند املاک ساختمان تحویل شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۵۰ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha