۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85020119
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسابقات فوتبال جوانان لیگ مناطق کشور در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- مسابقات فوتبال رده سنی جوانان گروه سه لیگ مناطق کشور از امروز (یکشنبه) به میزبانی شهرستان یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این پیکارها که در دور مقدماتی گروه سه لیگ مناطق کشور بهه مدت چهار روز پیگیری می‌شود، پنج تیم دهیاری بهاباد یزد، انتظار قائن خراسان جنوبی، فولاد یاسوج، گل گهر سیرجان و صدرا خاش حضور دارند.

در مسابقه افتتاحیه که با حضور جمعی از ورزشکاران و تماشاگران در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد برگزار شد، تیم دهیاری بهاباد بعد از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی یک بر یک مقابل تیم گل گهر سیرجان رضایت داد.

نماینده هیات فوتبال استان یزد و سرپرست این مسابقات گفت: رقابت‌های جوانان لیگ مناطق کشور در قالب هشت منطقه با حضور تیم‌های مختلف به صورت دوره‌ای در مناطق مختلف کشور پیگیری می‌شود.

حسن ترکان در حاشیه برگزاری مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پایان دور مقدماتی مسابقات، تیم‌های اول دوم هر گروه به مرحله نهایی و همچنین در مجموع تیم‌های اول و دوم به لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور راه می‌یابد.

وی اظهار کرد: هیات فوتبال استان یزد با همکاری تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف سالانه به دلیل موقعیت مناسب، در زمینه میزبانی رقابت‌های معتبر کشور اقدام می کند که برگزاری این رقابت ها نقش مهمی در توسعه این رشته در استان به همراه دارد.

هم‌اکنون تیم فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول و شهید قندی یزد در لیگ دسته ۲ کشور حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha