سه توصیه استاندار خراسان جنوبی هنگام افتتاح مدرسه نوساز

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در پنجمین روز دهه فجر مدرسه خیرساز برکت را در شهرستان سرایان افتتاح و سه توصیه خطاب به دانش‌آموزان مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت که روز یکشنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه فجر به سرایان رفته است در مراسم بهره برداری از آموزشگاه ۱۲ کلاسه برکت حضور یافت.

وی که دکترای شیمی دارد، در یکی از کلاس‌های درس این مدرسه نوساز سه مطلب برای دانش‌آموزان نوشت: اول اینکه خوب درس بخوانید (کتاب‌های غیر درسی، کتاب‌های دینی، کتاب‌های تاریخی) توصیه دوم، ورزش کنید و سومین مطلب اینکه به والدین و بزرگترها و معلمان احترام بگذارید.

نماینده عالی دولت در استان همچنین با دانش‌آموزان و معلمان در فضای صمیمی گفت و گو کرد.

آموزشگاه ۱۲ کلاسه برکت همزمان با سفر استاندار خراسان جنوبی به سرایان در پنجمین روز دهه فجر با حضور امام جمعه و فرماندار سرایان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

این پروژه خیرساز هزار و ۲۹۹ متر مربع زیربنا، هزار و ۵۰۰ متر مربع محوطه‌سازی و ۱۵۴ متر دیوارکشی دارد و اعتبار هزینه شده برای اجرای آن ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

با احداث و افتتاح این آموزشگاه، ۳۶۰ دانش‌آموز از محیط آموزشی مناسب برخوردار می‌شوند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سرایان در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.

طرح‌های شاخص دهه فجر در شهرستان‌های خوسف، زیرکوه و فردوس نیز طی روزهای گذشته با حضور استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان‌ها افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha