۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85020146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰ هزار تن آرد میان واحدهای خبازی استان زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱۰ هزار تن آرد میان واحدهای خبازی سطح استان زنجان در دی ماه سال جاری توزیع شد.

ولی الله زمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه های ۴۰ کیلوگرمی توزیع شد، افزود: در این مدت بیش از ۲۵۰ هزار کیسه آرد به واحدهای نانوایی بربری، سنگک و لواش در قالب آرد نوع یک و ۲ توزیع که از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین شده است.

زمانی خاطرنشان کرد: همچنین گندم واحدهای خبازی با قیمت های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و گندم صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

وی گفت: به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می شود که از این تعداد حدود ۷۰۰ واحد نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در ۲ بخش انجام می شود که یک بخش شامل حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم شامل سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha