۳۲ بانوی دچار گازگرفتگی در فریمان از بیمارستان ترخیص شدند

مشهد- ایرنا- رییس شبکه بهداشت شهرستان فریمان گفت: ۳۲ بانوی دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در یکی از روستاهای فریمان با حال مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.

دکتر مصطفی جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه گازگرفتگی عصر دیروز بر اثر نشت بخاری در مسجدی واقع در روستای کاریز سنگ سفید فریمان در بین بانوان معتکف رخ داد.

وی بیان کرد: برای امداد رسانی به این حادثه چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل اعزام و افراد دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

جعفری ادامه داد: این افراد با شرایط بالینی و حال عمومی مساعد بدون پرداخت هزینه‌های درمانی مرخص شدند و طبق هماهنگی فرمانداری فریمان، سازمان تبلیغات این شهرستان هزینه‌های درمانی مسمومان را بر عهده گرفت.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ پایگاه عملیاتی شامل ۹۸ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha