۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85020220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد محلی و صنعتی گناباد گشایش یافت/فیلم

گناباد-ایرنا- نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد محلی و صنعتی گناباد روز یکشنبه و در پنجمین روز از دهه فجر در شهرستان گناباد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گناباد در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد محلی و صنعتی گناباد از جمله اهداف برگزاری آن را معرفی و نمایش فعالیتهای دستگاههای اجرایی و بخشهای دولتی و خصوصی و کارآفرینان در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره بعد از انقلاب اسلامی تاکنون دانست.

رضا نصیری اضافه کرد: در این نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای خدمات این بخشها با ۲ محور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال در قالب پوستر و ارایه محصولات در ۵۶ غرفه در معرض دید عموم گذارده شده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون برای مردم و از جمله نسل جوان و نوجوان، دانش آموزان و دانشجویان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی این اقدامات است و باید با چنین اقداماتی روحیه امید در جامعه نسبت به خدمات مسوولان افزایش یابد.

نصیری خاطر نشان کرد: در شهرستان گناباد که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش صنعت تنها یک کوره آجر پزی و کارگاه تولیدبیل و کلنگ فعال بود، امروز با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توسعه کمی و کیفی در زمینه های مختلف و به خصوص صنعتی و معدنی هستیم و بیش از ۱۷۲ واحد تولیدی در این بخشها فعالیت دارند و برخی کالاهای تولیدی این شهرستان هم با نشان های (برند) در سطح بین المللی زبان زد است.

فرماندار گناباد تاکید کرد: بیان دستاوردها و خدمات نظام تنها نباید منحصر به دهه فجر شود، بلکه در طول سال هم این مساله با جدیت مورد توجه مسوولان و دست اندرکاران بخشهای مختلف و کارآفرینان قرار گیرد.

یادآور می شود: نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد محلی و صنعتی گناباد در قالب ۵۶ غرفه از ۱۶ لغایت ۲۴ بهمن ماه برای بازدید عموم فعال است.

همزمان با دهه فجر سالجاری ۲۱۰ طرح با یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار در گناباد افتتاح و بیش از ۲۸۰ برنامه در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و هنری این شهرستان برپا می‌شود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha