جامعه دانشگاهی برای تحقق سلامت دانشجویان تلاش کند

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان گفت: جامعه‌ دانشگاهی کشور نیاز دارد برای تحقق سلامت برای همه‌ دانشجویان در همه‌ دانشگاه‌ها تلاش کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، ابراهیم نعیمی روز یکشنبه با تاکید بر ضرورت پیشگیری در حوزه سلامت، افزود: باید برای ارتقای سواد سلامت دانشجویان رویکرد پیشگیرانه داشته باشیم و برای همین امر در برگزاری پرشور اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان تلاش کنیم.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان درباره اهمیت و ضرورت برگزاری اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان گفت: از آنجا که دانشجو به پویایی علمی جامعه کمک می‌کند، باید برای سلامت او و اثر آن بر جامعه، اهمیت قائل شد.

وی افزود: در رویکرد راهبردی و اجرایی خود در دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی به لزوم اصالت‌بخشی به مفهوم "پیشگیری" تاکید می‌کنیم تا بتوانیم بحران را قبل از وقوع واقعه حل کنیم.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان درباره نقش جامعه دانشگاهی در سلامت دانشجویان اظهار داشت: جامعه‌ دانشگاهی کشور نیاز دارد برای تحقق سلامتی برای همه‌ دانشجویان در همه‌ دانشگاه‌ها تلاش کند.

نعیمی بر ضرورت و اهمیت برگزاری اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان تاکید و خاطرنشان کرد: وجود چنین نهادی در جهت گردهم آوردن ظرفیت‌های علمی و اجرایی کشور برای تحقق پیشگیری و ارتقای سواد سلامت لازم است؛ چرا که این جشنواره قصد دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پرکاربرد خود دانشجویان، آن را برگزار کند و در راستای حال خوب دانشجویی قدم بردارد.

جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور توسط دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال برگزاری است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره به آدرس www.festival.ssaorg.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha