۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85020445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بُرد شیرین راه‌یاب ملل مریوان در جمع هواداران پرشور

سنندج- ایرنا- تیم راه‌یاب ملل مریوان همچون بازی قبلی خود، این بار در مقابل شهرداری گنبد درخشید و سه بر صفر مهمانش را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان میزبان یک دیدار برگزار شد.

از ساعت ۱۵ امروز تیم راه‌یاب ملل مریوان با شهرداری گنبد رو در روی هم قرار گرفتند و این بازی در ست اول به نام مریوان و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پایان رسید.

در ست دوم، راه‌یابی‌ها پنج امتیاز از رقیب عقب افتادند ولی با برگشتن به بازی در نهایت با نتیجه مشابه ست نخست، پیروز میدان شدند.

ست سوم ست شگفتی‌ساز مریوانی‌ها بود تا در جنع هوادارانی که یکپارچه فریاد " مریوان، مریوان" سر داده می‌دادند، با ۱۳ امتیاز اختلاف یعنی با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ از حریف خود پذیرایی کردند.

آرش صادقیانی که با هدایت و برنامه‌ریزی خوب هفته بیست و سوم با حساب سه بر یک ایفاسرام اردکان را شکست داد و از خطر سقوط فاصله گرفت، این بار نیز شهرداری گنبد را در مریوان زمین‌گیر کرد تا دهمین برد این فصل را در کارنامه راه‌یاب ملل ثبت کند.

ناظر فنی این بازی، حمید ساداتی و ناظر داوری مسعود قاری‌ بود. علیرضا قریب به عنوان داور اول و اسماعیل رزقی داور دوم این دیدار بودند.

تیم راه‌یاب ملل مریوان، هفته جاری در اصفهان با گیتی پسند این شهر جدال می‌کند و در آخرین بازی لیگ ۱۴۰۱ میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

راه‌یاب ملل با ۲۷ امتیاز از ۲۴ دیدار در حال حاضر در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha