۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۷
کد خبر: 85020495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۷
کد خبر: 85020495
۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - رییس پلیس راه شمال استان کرمان از کشف بیش از ۵۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق طی ۱۰ ماه گذشته از خودروهای سبک و سنگین عبوری خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رضایی اظهار داشت: ماموران پلیس راه مستقر در سطح راه ها و پاسگاه های پلیس راه استان علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در راستای مقابله با مخلان امنیت اقتصادی نیز اجرای ماموریت و در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته اکثر سوخت های کشف شده مربوط به خودروهای سواری بوده اند که به صورت خطرناک در این خودروها بارگیری و در سطح راه ها و جاده ها حرکت می کردند.

رییس پلیس راه شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: حمل سوخت در خودروهای سواری به مثابه حمل بمب متحرک است که با کوچکترین ضربه امکان انفجار آن وجود دارد، از اینرو طرح برخورد با خودروهای سوخت کش توسط کارکنان این پلیس در سطح راه های استان و مقابل پاسگاه های پلیس راه در حال انجام است تا سرمایه های انسانی از حوادث احتمالی هم به دور باشند.

وی با اشاره به این که حفظ جان هموطنان و جلوگیری از حوادث و سوانح احتمالی اولویت اصلی پلیس راه است تاکید کرد: رانندگان خودروهایی که اقدام به بارگیری و حمل مواد سوختی غیرمجاز می کنند به مراجع قضایی معرفی و خودروی آنان توقیف خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha