۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۵۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85020536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سالن ورزشی روستای رضوانکده ملایر به بهره‌برداری رسید

همدان- ایرنا- همزمان با پنجمین روز از ایام دهه فجر سالن ورزشی چند منظوره روستای رضوانکده و کارگاه آموزشی و تولیدی مبلمان با حضور فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مدیران محلی شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۲ پروژه شهرداری ملایر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز یکشنبه در آئین افتتاح سالن ورزشی روستای رضوانکده شهرستان ملایر اظهار داشت: موفقیت‌ها و دستاوردهای امروز را مدیون خون مطهر شهدا، بنیانگدار جمهوری اسلامی و به برکت انقلاب اسلامی است.

"سلمان اسماعیلی" با بیان اینکه با ارائه خدمات صادقانه و خالصانه باید تلاش کنیم که شرمنده شهدا و خانواده‌های معظم آنان نباشیم، افزود: این خانواده‌های شهدا هستند که با وجود اینکه فرزندان خود را نثار انقلاب و نظام کردند و حتی تعدادی از این شهدا هنوز جاویدالاثر هستند، هیچ ادعایی ندارند.

وی بیان کرد: همزمان با ایام دهه فجر ۱۷۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

شهردار ملایر نیزگفت: امروز در پنجمین روز از دهه فجر عملیات اجرایی دو پروژه شهرداری با اعتباری بیش از ۶۷ میلیارد تومان آغاز شد.

"مجید فرجی" کاربری عمومی و ارائه خدمات در حاشیه شهر را یکی از اولویت‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر دانست و بیان کرد: در این راستا عملیات اجرایی مرکز فرهنگی بوستان شقایق به عنوان یک پروژه پرچم از دیدگاه شهرسازان آغاز شد که می‌تواند حس هویت را در این محله ایجاد کند.

سالن ورزشی روستای رضوانکده ملایر به بهره‌برداری رسید

وی ادامه داد: با توجه به تراکم بالای منازل مسکونی و نیاز به مرکز فرهنگی، احداث این مرکز فرهنگی از منابع داخلی شهرداری با اعتباری بالغ برای ۳۲ میلیارد تومان در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۵۰ مترمربع در دستور کار قرار گرفت که پیش‌بینی می‌شود دو سال اینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

شهردار ملایر همچنین آغاز عملیات اجرایی مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و عملیات شهرداری را از دیگر پروژه‌های امروز برشمرد و گفت: مکان‌یابی این مرکز با توجه به وسعت سرزمینی شهر ملایر و مطالعات انجام شده، در شمال شرق ملایر در نظر گرفته شد.

فرجی افزود: این ستاد فرماندهی یک مرکز چندمنظوره است که علاوه بر آتش‌نشانی در زمینه خدمات‌رسانی، مرکز آموزشی و مکانی برای اسکان اضطراری در مواقع بحرانی نیز فعالیت می‌کند و در کنار آن نیز مدیریت بحران برای سازمان آتش‌نشانی ایجاد خواهد شد.

سالن ورزشی روستای رضوانکده ملایر به بهره‌برداری رسید

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این مرکز در زمینی به مساحت و هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان آغاز شد که در مجموع زمین این مجموع یک هکتار است.

شهردار ملایر یادآور شد: عملیات اجرایی مرکز فرهنگی محله شهید زرینی نیز به صورت همزمان با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در دو طبقه با زیربنای ۱۰۰ مترمربع آغاز شد.

به گزارش ایرنا؛ در پنجمین روز از ایام دهه فجر همچنین سالن ورزشی چندمنظوره روستای رضوانکده با دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در ۸۳۰ متر زیربنا و کارگاه آموزشی و تولیدی مبل رئال با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha