۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱:۲۴
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85020739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شب درخشان تکواندوکاران ایران در استانبول و فجیره

تهران- ایرنا- تکواندوکاران ایران در رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی در استانبول و همچنین مسابقات آزاد فجیره عملکرد درخشانی داشتند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های آزاد جام ریاست فدراسیون جهانی، عصر یکشنبه با حضور ۱۱۲۶ تکواندوکار در ۲ گروه بانوان و آقایان در شهر «استانبول» کشور ترکیه برگزار شد که در بخش آقایان نمایندگان ایران صاحب ۵ مدال رنگارنگ(۳ طلا، یک نقره و یک برنز) شدند.

شب درخشان تکواندوکاران ایران در استانبول و فجیره

ابوالفضل زندی در وزن ۵۴- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در وزن ۷۴- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم صاحب مدال ارزشمند طلا شدند؛ ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷+ کیلوگرم نقره‌ای شد و میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم به نشان برنز رسید.

هدایت تیم تکواندو مردان در این رویداد برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی بود. مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی نیز او را همراهی کردند.

همچنین رقابت‌های آزاد فجیره نیز روز یکشنبه به میزبانی امارات با حضور ۱۴۸۹ تکواندوکار در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد که نمایندگان ایران در هر ۲ بخش صاحب ۱۳ مدال (۸ طلا، ۳ نفره و ۲ برنز) شدند.

شب درخشان تکواندوکاران ایران در استانبول و فجیره

در مجموع گروه بانوان و آقایان، علیرضا حسین پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن ۸۰- کیلوگرم، علیرضا نادعلیان در وزن ۸۷+ کیلوگرم، سعیده نصیری در وزن ۴۶- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده در وزن ۵۳- کیلوگرم، تینا مدانلو در وزن ۵۷- کیلوگرم و کوثر اساسه در وزن ۶۲- کیلوگرم طلایی شدند.

نگار اسماعیلی در وزن ۴۹- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷- کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و غزل سلطانی در وزن ۵۳- کیلوگرم و نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم نیز برنزی شدند.

هدایت تیم ملی در گروه آقایان برعهده مجید افلاکی، فیض‌الله نفجم و جلال خدامی به عنوان مربی است. مهروز ساعی و مینا فردی در گروه بانوان مربیان تیم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha