۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 5333
کد خبر: 85020952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«من میترا نیستم» به کتاب‌شارژ آمد

۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰
کد خبر: 85020952
«من میترا نیستم» به کتاب‌شارژ آمد

تهران- ایرنا- ششمین پویش کتاب‌خوانی کتاب‌شارژ با عنوان «من میترا نیستم» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات آوای کتاب‌پردازان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ششمین پویش کتاب‌خوانی کتاب‌شارژ با محوریت کتاب من میترا نیستم از امروز ۱۷ بهمن آغاز شد. این پویش که با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات آوای کتاب‌پردازان برگزار می‌شود، این بار به سراغ کتابی با موضوع زندگی شهید زینب (میترا) کمایی رفته است تا نوجوانان کشورمان را با این بانوی کم‌سن‌وسال شهید آشنا کند.

این دختر نوجوان در سال ۱۳۶۱ و در چهارده‌سالگی به دست مجاهدین ترور شد؛ چون یک دختر نوجوان انقلابی بود! در کتاب من میترا نیستم با زندگی و ماجرای ترور او به دست منافقین آشنا می‌شوید.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش و تهیه کتاب عدد ۳ را به سامانه ۹۰۰۰۹۸۲۵ پیامک کرده یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

جوایز این دوره از پویش کتاب‌شارژ همراه با پنج کمک‌هزینه سفر کربلا به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خواهد بود. این مسابقه دارای جوایز جانبی نیز به همراه چالش‌های جذاب است. برای اطلاع از چالش‌ها و جوایز ویژه، به سایت www.rastadot.ir مراجعه کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha