۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85020992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رنگرز: خروجی‌ خوبی در تورنمنت فوق‌العاده کیفی‌ زاگرب داشتیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در واکنش به قهرمانی تیمش در زاگرب گفت: تورنمنت زاگرب یکی از کیفی‌ترین مسابقات چند سال اخیر بود و کسب مدال‌های متعدد توسط دلاوران ما خروجی بسیار خوبی برایمان بود.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از قهرمانی تیمش در تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب که روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه در کرواسی برگزار شد، روز دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا در خصوص این قهرمانی گفت: این نخستین رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در سال جدید بود. قهرمانان جهان و المپیک متعددی در اوزان مختلف شرکت کرده بودند و یکی از کیفی‌ترین مسابقات چند سال اخیر بود که امسال نیز متفاوت برگزار شد؛ به این دلیل که اتحادیه جهانی ۲ کیلوگرم ارفاق وزن در نظر گرفت که جذابیت رقابت‌ها را افزایش داد و هم رقابت‌ها را به شکل جایزه بزرگ برگزار کرد که این اتفاق هم بر جایگاه مسابقات افزود.

وی افزود: امسال مسابقات جهانی به دلیل در پیش بودن سال کسب سهمیه المپیک با شرایط کاملا متفاوتی برگزار خواهد شد. همه کشورها می‌آیند که یک مهندسی جدی در خصوص رنکینگ داشته باشند. در مجموع مسابقات زاگراب به لحاظ کیفی فوق‌العاده بود و به لحاظ کمی هم بسیار بسیار مناسبی برگزار شد. کما این‌که در یکسری اوزان ۳۷ کشتی‌گیر شرکت کردند و می‌توان به جرات گفت که در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم تقریبا تمام مدعیان و مدال‌داران حضور داشتند.

رنگرز با اشاره به عملکرد تیمش ادامه داد: خدا را شکر از ۹ وزنی که دلاورمردان ما شرکت کردند، در ۸ وزن فینالیست داشتیم. با کسب مدال‌های متعدد در این رقابت‌ها، ارزیابی جدی از وضعیت موجود قهرمانان ما شکل گرفت. مسابقات بسیار خوبی بود و خروجی بسیار خوبی داشت.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه در کرواسی برگزار شد که در پایان تیم ۱۸ نفره ایران توسط پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مُهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال طلا، عارف محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم، سجاد ایمن‌طلب در وزن ۷۲ کیلوگرم و ناصر علیزاد در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره، محمد مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم، پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در پایان این رقابت‌ها تیم ایران با کسب ۱۹۵ امتیاز و با اقتدار بعنوان قهرمانی دست یافت. پس از تیم ایران نیز مجارستان و جمهوری آذربایجان به ترتیب با ۸۰ امتیاز سوم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha