۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85021118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انقلاب اسلامی برای نجات فکر و فرهنگ بود

سنندج- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: برپایی و استقرار انقلاب اسلامی با هدف نجات حیثیت، فکر و فرهنگ کشور بود و امروز از کشورهای تاثیرگذار در دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد روز دوشنبه در دهمین همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در سنندج با بیان اینکه دهه فجر نماد آزادی از دست استکبار است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی ایدئولوژیک و برای برپایی و استقرار اسلام در راس جامعه اسلامی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب کردیم تا ایران را از دست بیگانان نجات دهیم، ادامه داد: در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی، یک وجب از خاک ایران جدا نشد اما شاه پیش از انقلاب، بحرین و چند جزیره را به راحتی به بیگانگان بخشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: دشمنی دشمنان با ایران اسلامی، به واسطه پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف است، همچنانکه امروز در بحث اقتصادی رتبه ۲۶ دنیا را داریم که البته باید ارتقا پیدا کند.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد با اشاره به اینکه در ۱۱ مولفه رتبه اول جهان را داریم، گفت: پیشرفت‌های علم پزشکی و پژوهش های هسته‌ای، ساخت پهپاد رادار گریز، تنها بخشی از افتخارات ایران و جوانان کشورمان در جهان است.

وی یادآور شد: دشمن هزینه‌های زیادی برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی می‌کند اما کشورمان امروز از قدرت‌های مطرح دنیا است و ملت‌ها از ایران الگو گرفته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، حضرت زینب(س) را الگویی نه فقط برای مسلمانان بلکه غیرمسلمانان دانست و گفت: این بانوی بزرگوار، الگوی صبر، مقاومت، گذشت و اخلاق بود و زنان جامعه اسلامی باید پیرو چنین شخصیتی باشند.

در این آیین از تعدادی از مادران و همسران شهید تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha