۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85021281
T T
۱۹ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی همدان از بارش برف و وزش باد شدید در استان خبر داد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد شدید همراه با بارش برف و باران و کولاک در برخی نقاط استان پدیده غالب فردا /سه شنبه/ است.

«محمد حسن باقری شکیب» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای بارش خفیف و پراکنده برف و باران طی ساعاتی از بعدازظهر امروز و امشب پیش بینی می شود و از روز سه شنبه تا ظهر پنجشنبه بارش برف را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به دلیل بارش برف اختلال در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه های استان پیش بینی می شود و لازم است که هم استانی ها از تردد غیر ضرور به ویژه در گردنه های استان اجتناب کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و رزن و شیرین سو با ۶ درجه بالای صفر سردترین شهرهای استان بودند.

باقری شکیب ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده درگزین و کرفس با چهار درجه بالای صفر سردترین و اسدآباد، ملایر و نهاوند با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین دمای استان را خواهند داشت.

وی اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است و امشب نیز در سردترین ساعات به منفی ۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha