مدارس غیردولتی بوشهر ۴۰ بسته معیشتی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند

بوشهر - ایرنا - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: ۴۰ بسته معیشتی در قالب طرح "دست‌های مهربانی" به دانش‌آموزان نیازمند مدارس دولتی اهدا شد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی ملاکی روز دوشنبه در این آئین افزود: این بسته‌های معیشتی از طرف گروه جهادی فاطمیون مدرسه غیردولتی علم‌آموز با مشارکت اولیا و دانش‌آموزان مدارس غیردولتی تهیه شده است.

وی بیان کرد: در مجموع برای تهیه این بسته‌های معیشتی، سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه همراهی و هم‌نوع‌دوستی از ویژگی افراد سخاوتمند است گفت: در سال جاری با مشارکت خیران بیش از یکهزار و ۵۰۰ بسته آموزشی از طرف مدرسه‌های غیردولتی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

وی افزود: مدارس غیردولتی ضمن همراهی در تامین نیروی انسانی و منابع مالی لازم در دیگر مسائل نیز نقش‌پذیر هستند و همراهی مناسبی با آموزش‌وپرورش داشته‌اند.

ملاکی ادامه داد: این انقلاب با درایت رهبر معظم انقلاب پیشرفت چشمگیری داشته است و در زمینه‌های متنوع از این کشور به عنوان قدرت برتر یاد می‌شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش استان بوشهر اضافه کرد: انقلاب اسلامی تغییرات بنیادینی در اصول آموزش و پرورش و باعث پر رنگ شدن نقش مردم در تعلیم و تربیت داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha