۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85021531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ پروژه مخابراتی با بیش از ۱۱ میلیارد تومان در گناوه افتتاح شد

گناوه - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۲ پروژه مخابراتی در گناوه با هزینه ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان روز دوشنبه با حضور مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس مخابرات گناوه در این آیین گفت: این ۲ پروژه شامل کافوی نوری بلوار جمهوری اسلامی و کوی بعثت (نوروز آباد) گناوه است که به میمنت دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

فاضل کدایی اظهارکرد: با اجرای این ۲ پروژه ، سرعت اینترنت افزایش و مشکل ارتباطی تلفن‌های ثابت این مناطق حل می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری ۲ سایت موبایل در ورودی روستای سربست و خیابان سلیمان بن علی (ع) نصب و به بهره برداری رسیده است.

کدایی گفت: امتیاز و مجوز نصب ۶ دکل بی تی اس جدید برای شهرستان گناوه شامل محلات مسکن مهر در خیابان حرم به حرم ، باباعلیشاه ، شهید بهشتی ، نوروز آباد ، خیابان توحید ، مال خلیفه و مال قائد گرفته شده است که در حال اجاره زمین هستیم.

۲ پروژه مخابراتی با بیش از ۱۱ میلیارد تومان در گناوه افتتاح شد

رئیس مخابرات گناوه افزود: نصب دکل در سایت مسکن مهر حرم به حرم و باباعلیشاه با اولویت انجام خواهد شد که مشکل ارتباطی اهالی این منطقه و مجتمع مسکن مهر ۳۲۰ واحدی را برطرف خواهد کرد.

وی یادآورشد: همچنین یازده کیلومتر فیبرنوری بصورت زمینی در تمامی نقاط مورد نیاز شهر اجرا شده است که نیاز ارتباطی کلیه مجتمع های تجاری و مسکونی را برطرف خواهد کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha