۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85021597
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر کار از ۲ واحد تولیدی در خراسان‌شمالی بازدید کرد 

بجنورد-ایرنا- معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر به خراسان شمالی عصر امروز (دوشنبه) از ۲ واحد تولیدی در بجنورد بازدید کرد و از نزدیک در جریان شرایط کاری و مشکلات کارگران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی مسکنی روز دوشنبه در سفر به خراسان شمالی از واحد پرورش شترمرغ مادر "اترک"در شهرستان بجنورد بازدید کرد.
این واحد تولیدی با ظرفیت تولید و پرورش هزار و ۵۰۰ قطعه شترمرغ پرواری و ۱۰۲ قطعه شترمرغ مولد در حال فعالیت است.

این واحد تولیدی در سال ۹۸ با ۲ میلیارد تومان آورده سرمایه گذار و ۲.۸ میلیارد تومان تسهیلات راه اندازی شد و برای ۱۲ نفر به طور مستقیم و ۲۵ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در بازدید از این واحد تولیدی با افزایش میزان تسهیلات برای ایجاد کشتارگاه صنعتی شترمرغ موافقت شد.

مسکنی همچنین در ادامه از تعاونی تولید خوراک دام، طیور و آبزیان "پارس" در شهرستان بجنورد بازدید کرد.

این واحد تولیدی در سال ۹۹ با مشارکت بانک توسعه تعاون به بهره برداری رسید و ظرفیت اسمی تولید در این واحد ۱۳۶ هزار تن خوراک دام، طیور و آبزیان در سال است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بازدید گفت: در جنگ اقتصادی که کشور با آن روبرو است، کارخانه ها و واحدهای تولیدی همگی در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارند.

مهدی مسکنی افزود: باید با استفاده از تمامی توان و ظرفیت‌های موجود، دغدغه های جامعه کارگری را به حداقل رساند، در این راستا در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش داریم تا این موانع تولید را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: امروز تلاش، خلاقیت جوانان، کارگران و کارفرمایان اجازه نمی‌دهد چرخ کشور به هر دلیلی متوقف شود.

«مهدی مسکنی» معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر یکروزه به خراسان شمالی ضمن دیدار با استاندار با فعالان بخش تعاونی استان و تعدادی از تعاونی های برتر شهرستان بجنورد و شیروان بازدید خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha