۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85021669
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه پلیس راه البرز راه اندازی شد

۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۸
کد خبر: 85021669
قرارگاه پلیس راه البرز راه اندازی شد

کرج - ایرنا- همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر ساختمان‌های قرارگاه پلیس راه البرز و پاسگاه جدید پلیس راه آزادراه کرج- قزوین روز دوشنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز در آیین گشایش این ۲ پروژه گفت : ۳۰ میلیارد تومان برای احداث ساختمان قرارگاه پلیس راه البرز و پاسگاه پلیس راه آزاد راه کرج - قزوین از محل اعتبارات راهداری استان هزینه شده است .

علی زندی فر افزود: ساختمان اولین قرارگاه پلیس راه البرز در زمینی به مساحت پنج هزار متر و زیربنای ۲ هزار متر مربع با صرف ۲۳ میلیارد تومان ساخته شده است.

وی ادامه داد: همچنین ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه آزادراه کرج- قزوین نیز در زمینی به مساحت یک هزارو۷۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۹۲ مترمربع و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت : این پروژه ها در راستای تعامل و همکاری بین راهداری و پلیس برای حفظ ایمنی مسافران و پیشگیری از حوادث و تخلفات رانندگی

اجرا شده است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۰۴ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha