صندوق کارآفرینی امید بوشهر مصوبه ۴۵ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور را ۱۰۰ درصد محقق کرد

بوشهر - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان بوشهر گفت: درنخستین سفر رئیس جمهور به این استان، پرداخت ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی این صندوق به تصویب رسید که به طور کامل محقق شده است.

هادی تمجیدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: این تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد چهاردرصد به ۲۲ واحد پرداخت شده است.

وی افزود: علاوه بر این ۲۰ میلیارد تومان نیز از محل محل مصوبات سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به تسهیلات مردمی سامانه سامد اختصاص یافت که در قالب وام‌های ضروری و اشتغال‌زایی مردمی پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان بوشهر اضافه کرد: تاکنون ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از این محل به بیش از ۳۰۰ نفر پرداخت شده است.

صندوق کارآفرینی امید بوشهر مصوبه ۴۵۰ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور را ۱۰۰ درصد محقق کرد

تمجیدی ادامه داد: دیگر مصوبه ششمین سفر استانی آیت الله رئیسی و هیات دولت سیزدهم به بوشهر که صندوق کارآفرینی امید متعهد به اجرای آن شده بود، پرداخت تسهیلات به توسعه پرورش ماهی در قفس است.

وی در این باره گفت: به این منظور ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد که تا کنون ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن به فعالان و متقاضیان فعالیت در این حوزه پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان بوشهر بیان کرد: این تسهیلات که با نرخ کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود تا کنون به ۱۱ واحد متقاضی تخصیص یافته است.

تمجیدی با اشاره به اهمیت تسهیلات کم بهره صندوق کارآفرینی امید در رونق اشتغال‌زایی و کارآفرینی استان بوشهر، اظهار کرد: امیدواریم این تسهیلات در دومین سفر استانی هیات دولت به استان بوشهر نیز به طرز شایسته‌ای مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha