۱۶ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان صالح آباد خراسان رضوی افتتاح شد

مشهد- ایرنا- ۱۶ طرح عمرانی و خدماتی با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان مرزی صالح آباد خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، آیین افتتاح این طرح ها در صالح آباد با حضور مرتضی دهقانی محمدآبادی ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان رضوی در سطح ۲ بخش مرکزی و جنت آباد این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار صالح آباد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای صالح آباد با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مهمترین طرح در میان طرح های افتتاح شده است.

مرتضی یوسفی افزود: علاوه بر افتتاح اداره هواشناسی شهرستان، طرح هایی در حوزه برق رسانی، ساخت خانه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و توسعه روستایی نیز در این شهرستان به ثمر نشست.

وی ادامه داد: عملیات ساخت پاسگاه انتظامی درزاب با پیش بینی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از امروز آغاز شد.

معاون فرماندار صالح آباد گفت:ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان رضوی هم به مناسبت دهه مبارک فجر ۷۰۰ بسته نوشت افزار، ۲۰۰ بخاری گازی و ۵.۶ تن گوشت مرغ بین حدود ۲ هزار خانوار نیازمند این شهرستان محروم و مرزی توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان صالح آباد با ۵۵ هزار نفر جمعیت تلفیقی مرکب از اهل سنت و اهل تشیع و ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای ترکمنستان و افغانستان در ۲۵۱ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

۱۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن شهرهای صالح آباد و جنت‌آباد هستند و بقیه نیز با کشاورزی دیم در ۹۱ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار زندگی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha