اختصاص بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر

بوشهر - ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با موافقت این شورا، یک ردیف اعتباری در بودجه شهرداری بوشهر جابجا و ۲۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان جهت  تکمیل تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی تخصیص یافت.

وحید نیک روش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تکمیل تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی یکی از مطالبات شهروندان و از اولویت های شورای ششم بود که با آغاز به کار این شورا پیمانکار جدید انتخاب و روند اجرای آن سرعت گرفت.

وی افزود: بر این اساس، در بودجه سال جاری شهرداری نیز مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شده بود که این اعتبار کاملا پرداخت شده است .

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه از سهم اعتبارات استانی ۲۴ میلیارد تومان تخصیص داده شد که تا کنون مبلغ ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده بود و با توجه به نیاز پروژه به اعتبار جهت اتمام آن تا پایان سال، اعضا شورا با لایحه شهرداری با جابجایی ردیف بودجه ای به مبلغ ۲۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان جهت این تقاطع موافقت کرد تا اعتبار اختصاص یافته در سال جاری به این پروژه به ۶۰ میلیارد و پانصد میلیون تومان برسد.


نیک روش عنوان کرد: با تزریق این بودجه، تا پایان سال شاهد بهره برداری از این پروژه شاخص و تحقق وعده شورا به شهروندان باشیم

وی از موافقت شورا با لایحه خرید وسایل بازی جهت پارک های سطح شهر خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد: با توجه به نیاز برخی پارک های سطح شهر به وسایل بازی مقرر شد شهرداری نسبت به خریداری وسایل بازی پارک ها به مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان اقدام نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha