اسبقیان: خبر قطعی از وضعیت لژیونرهای قطع عضو کشورمان در زلزله ترکیه نداریم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با تاکید بر اینکه خبر قطعی در خصوص آخرین وضعیت سه لژیونر قطع عضو ایران در زلزله ترکیه نداریم، گفت: به ما اطلاع داده اند که تلفن همراه آنان زنگ می‌خورد اما کسی جوابگو نیست.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد شروین اسبقیان در حاشیه رونمایی از کتاب «سلام پهلوان» در خصوص وضعیت مهدی سعیداوی، حامد مطرودی و محمدرضا میر احمدی سه فوتبالیست لژیونر قطع عضو ایران در زلزله ترکیه، اظهار داشت: پیگیر وضعیت بازیکنان خود در ترکیه هستیم اما هنوز هیچ خبر قطعی از وضعیت آنها وجود ندارد.

اسبقیان با تاکید بر اینکه از شب گذشته مسوول روابط بین‌الملل فدراسیون با فدراسیون مربوطه در ترکیه تماس‌هایی داشته است، تصریح کرد: اما خبر قطعی در خصوص آخرین وضعیت این لژیونرها نداریم و به ما اطلاع داده‌اند که تلفن همراه آنان زنگ می‌خورد اما کسی جوابگو نیست.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تاکید کرد: فدراسیون پیگیری‌های لازم را در اولویت دارد و در اولین فرصت اگر خبری شد به اطلاع همگان می‌رسانیم.

وی در مورد آماده‌سازی تیم‌های ملی جانبازان و معلولان یادآور شد: اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر بانوان هم در اردو هستند. وزنه‌برداری هم در وضعیت خوبی قرار دارد و بنا داریم مسابقات قهرمانی کشور جام سیامند رحمان را برگزار خواهیم کرد. تمام تلاش ما این است که یک کاروان پرقدرت را با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک همانند دوره‌های گذشته برای بازی‌های پاراآسیایی آماده کنیم.

اسبقیان در مورد بودجه ورزش هم خاطرنشان کرد: صحبت کسانی که می‌گویند چانه بودجه ورزش کوچک گرفته شده است را تایید می کنم. با توجه به اینکه دولت به ویژه رئیس جمهور توجه خاصی به حوزه ورزش دارند، امیدوارم که در مورد بودجه تجدید نظر شود. بعضی از فدراسیون‌های ما چند رشته‌ای هستند و در بودجه‌های آنها باید عنایت ویژه‌ای به لحاظ اعزام‌ها و تیم‌های ورزشی و انجمن‌ها شود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در مورد وضعیت ساره جوانمردی و زهرا نعمتی برای حضور در بازی‌های آسیایی هم تصریح کرد: خانم جوانمردی تمرینات خود را ادامه می‌دهد. به دلیل مسائل شخصی، با هماهنگی فدراسیون در بازی‌های پاراآسیایی شرکت نمی‌کند اما تمریناتش را ادامه می‌دهد. قرار است در مسابقات پارالمپیک پاریس با قدرت شرکت کند. در مورد خانم نعمتی باید از آقای شعبانی بهار بپرسید اما تا جایی که اطلاع دارم، قرار است در بازی‌های آسیایی شرکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha