امام جمعه بجنورد: دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی جوانان است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمن با هدف تخریب اعتقادات و باورهای دینی به دنبال تغییر سبک زندگی جوانان کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز سه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد حنفیفه اهل سنت بجنورد، اظهار کرد: باورهای دینی مردم نقطه قوت کشور است و انقلاب اسلامی با این ظرفیت معنوی به پیروزی رسید و مردم با این رویکرد در جنگ تحمیلی در برابر دنیایی از دشمنان ایستادگی کنند.

وی افزود: دشمنان نیز به این نقطه قوت شناخت پیدا کرده اند و از هر ابزاری برای تضعیف باورهای دینی جوانان ما بهره می گیرند تا در جنگ ترکیبی پیروز شوند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: آنها با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی به جوانان القاء می کنند که دین عامل عقب ماندگی شما است و برای پیشرفت باید پیرو مکاتب منحرف غربی شوید.

امام جمعه بجنورد گفت: حتی در قدمی فراتر دشمنان نظام تربیتی تحت عنوان سند ۲۰۳۰ به جهان ارایه دادند تا فرزندان خود بر طبق این نظام تربیت کنیم این در حالی است که اسلام برای همه مراحل زندگی برنامه دارد و کامل ترین دین در امر تربیت و سبک زندگی است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه پیروی از آموزه های دینی عامل اصلی تحریم های حقوق بشری است، تصریح کرد: دشمنان می خواهند تا ما حقوق بشر را از اعلامیه هایی که آنها با تکیه بر مکاتب منحرف خود تنظیم کرده اند، فرا بگیریم در حالی قرآن منبع اصلی حقوق بشر است.

وی افزود: در این این اعلامیه های حقوق بشر به همجنس بازی اشاره شده است در حالی که از نظر اسلام این موضوع حرام است و همین امر موجب تحریم جمهوری اسلامی می شود.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha