شرایط برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در عرصه صنعت فراهم است

اهواز - ایرنا - رییس سازمان بسیج صنعت و معدن خوزستان گفت: شرایط برای حضور شرکت های دانش بنیان در عرصه صنعت و به ویژه نفت، با توجه به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب فراهم است.

نادر زاهدی نیا روز سه شنبه در حاشیه نمایشگاه نفت اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نمایشگاه صنعت نفت از جمله مهمترین و بزرگترین نمایشگاه های صنعت در سطح کشور است که در کلانشهر اهواز بدر حال برگزاری است.

وی گفت: با توجه به حضور صنایع بالا دستی و پنج رسته ماشین آلات فرآیندی، برق و ابزار دقیق، مواد و افزایه های شیمیایی، حفاری و خدمات فنی و مشاوره در خوزستان، توجه به شرکت های دانش بنیان و استفاده بهینه از آنها بسیار مهم است.

زاهدی نیا افزود: محور اصلی نمایشگاه صنعت نفت ارایه کالاهای ساخت داخلی است و بسیاری از سازندگان با بهره گیری از این فرصت، محصولات و خدمات خود را به صنایع و فعالان این حوزه معرفی می کنند.

وی بیان کرد: بسیج صنعت و معدن خوزستان نسبت به شرکت های دانش بنیان با حساسیت بالا عمل کرده و سعی در معرفی علم و توانمندی این شرکت ها به صنایع داشته است که این مهم تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال جوانان بومی خوزستان دارد.

رییس سازمان بسیج صنعت و معدن خوزستان گفت: در این نمایشگاه، شرکت های دانش بنیان نیز دستاوردها و ابداعات خود را برای معرفی و ارایه به صنایع در محل غرفه بسیج مهندسان صنعت و معدن ارایه کرده‌اند.

به گزارش ایرنا سیزدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت، با حضور ۲۷۰ شرکت از ۱۶ استان کشور دوشنبه در اهواز گشایش یافت؛ این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز واقع در کیانپارس از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ برای علاقه‌مندان و عموم مردم دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha