۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85022587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمین موسسه خیریه زیرنظر بهزیستی در دزفول افتتاح شد

دزفول-ایرنا- چهارمین موسسه خیریه زیرنظر بهزیستی دزفول با نام صدای مهر غزل روز سه شنبه با حضور مسوولان این شهرستان بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه دزفول روز سه شنبه در آیین افتتاح این موسسه گفت: امروز یک اتفاق خوب در شهرستان دزفول رقم خورد و موسسه‌ای برای کمک به مددجویان، کاریابی و واسطه بین خیرین و مددجویان فعالیت خود را آغاز کرد.
علی فرهمندپور افزود: بسیار خوشحالیم که مردم خونگرم دزفول همواره در راستای ایجاد این فرصت‌ها فعال و پویا هستند.
رئیس بهزیستی دزفول نیز یکی از بازوان سازمان بهزیستی را سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه دانست و گفت: تصمیم داریم این موسسات خیریه را نظام مند و افزایش دهیم و به سمتی پیش رویم که به صورت تخصصی فعالیت کنند.
سعید ایثاری افزود: تجربه نشان داده اگر کار مردم را به دست خودشان بدهیم می‌توانیم بازدهی بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در دزفول به عنوان یک زنجیره، نیازمندی‌های جامعه را در حوزه‌های آموزشی، اقتصادی و شغلی رفع کنند.
رییس بهزیستی دزفول با بیان اینکه با راه اندازی چنین مراکزی، اقدام نیکوکارانه خیرین شتاب داده می شود، گفت: امروز چهارمین موسسه خیریه در حوزه بهزیستی در دزفول افتتاح شد تا خلاهای شهرستان را پوشش دهد.

چهارمین موسسه خیریه زیرنظر بهزیستی در دزفول افتتاح شد

مرکز اوتیسم دزفول راه اندازی شد
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول با بیان اینکه تاکنون ۷۰ بیمار اوتیسم در دزفول شناسایی شده است، گفت: این مرکز ظرفیت نگهداری ۴۰ نفر را دارد.
ایثاری افزود: خدماتی چون گفتاردرمانی، کاردرمانی، روانشناسی و آموزش همه روزه در این مرکز به کودکان ارائه می‌شود.
فرماندار ویژه دزفول نیز گفت: زیرساخت ها و فضای لازم برای این بیماران با همکاری بهزیستی فراهم شده است.
علی فرهمندپور از افرادی که برای راه اندازی این مرکز تلاش کردند قدردانی کرد و افزود: دولت تمام قد پشتیبان چنین فعالیت‌هایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha