مشارکت ۱۱۴میلیارد تومانی صندوق کارآفرینی امید در طرح‌های اقتصادی استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری برای ۶۸۱ طرح کوچک و متوسط این استان ۱۱۴ میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت و برای یک‌هزار و ۹۷۵ نفر هم فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا ، یاسر عبداللهی عابد روز سه‌شنبه در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های اشتغال‌زایی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید کشور که با حضور ویدئوکنفرانسی مهندس محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در کارخانه قطعه‌سازان آرتا آذر ایرانیان نمین برگزار شد ، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۶۸۱ طرح کوچک و متوسط استان اردبیل با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفته است‌.

وی ادامه داد: برای این طرح‌ها ۱۱۴ میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت و برای یک‌هزار و ۹۷۵ نفر در استان اردبیل فرصت شغلی ایجاد شده است.

عبداللهی عابد افزود: در همین راستا با حمایت صندوق کارآفرینی امید، مجموعه قطعه‌سازان آرتا آذر ایرانیان، تولیدکننده انواع قطعات خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی و اشتغال‌زایی بیش از ۲۰ نفری در شهرستان نمین به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: میزان کل پرداخت تسهیلات در ۱۰ ماهه امسال برای همه طرح‌های مسکن، اقتصادی و وام‌های ازدواج استان اردبیل حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

۶۸ پروژه اقتصادی استان اردبیل با اشتغال‌زایی ۱۵۰۰ نفر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

عبداللهی عابد همچنین گفت: طی دهه مبارک فجر سال جاری ۶۸ پروژه اقتصادی در استان اردبیل با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی هزار و ۵۰۰ نفری به بهره‌برداری می‌رسد.

کارخانه ارتباط رایانه سبلان در زمینه تولید و مونتاژ رایانه‌های همه‌کاره (all in one) ، صفحه‌کلید و سایر لوازم با سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد تومانی و ایجاد اشتغال برای ۳۳ نفر نیز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و فرماندار نمین در شهرک صنعتی شماره ۲ افتتاح شد.

آغاز بهره‌برداری از کارخانه فرآوری غلات پاداشی با ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای هفت نفر در شهرک صنعتی شماره ۲ از دیگر برنامه‌های عبداللهی عابد در سفر به شهرستان نمین بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha