مدیران پاسخگوی مطالبات مردم باشند+فیلم

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مدیران با عزت و افتخار، وقت خود را صادقانه و دلسوزانه صرف حل مسائل و پاسخ به مطالبات مردم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر عزیزی روز سه‌شنبه در جمع مسئولان در کارگروه توسعه شهرستان مهریز افزود: مدیران شهرستانی باید خودشان دلسوزانه مسائل را پیگیری کنند و خدمت به آحاد مردم یک رسالت ملی، دینی و انقلابی محسوب می‌شود.

وی در این جلسه که به بررسی تحقق مصوبات سفر رییس جمهور و استاندار به شهرستان مهریز پرداخته شد با تبریک ایام الله دهه فجر ادامه داد: بنده در سفرهای شهرستانی مدافع شهرستان‌ها هستم اما نکته‌ای مهم آنکه مدیران شهرستانی باید خودشان دلسوزانه مسائل را پیگیری کنند.

این مسئول به اهمیت پیگیری و حل و فصل امور مختلف مردم در سطح استان اشاره و بیان کرد: اگر مسائل شهرستان توسط مدیران پیگیری شود قطعا به نتیجه خواهد رسید و کار شهرستان روی زمین نخواهد ماند؛ هرچند این یک تکلیف قانونی، شرعی و عرفی است.

عزیزی در ادامه با اشاره به اهتمام دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ابراز داشت: دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا پروژه‌های نیمه تمامی که بعضا سال‌ها معطل مانده را تکمیل کرده و مردم از شیرینی این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

همچنین امام جمعه مهریز با بیان اینکه باید مسایل و مشکلات مختلف مردم توسط مسئولان به جد پیگیری شود بر کمک خیران و همراهی آحاد مردم با دولت تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: خدمت به مردم و تلاش برای حل و مشکلات جزء ماموریت تمامی مسئولان است؛ هرچند در این خصوص تاکنون در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته ولی کافی نیست.

وی اظهار کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی به خصوص در برخی مناطق و روستاها هم در عرصه تولید و اشتغال و هم کمک به توسعه مسایل پرورشی جدی گرفته شود.

در این جلسه تعدادی از مدیران شهرستان به ارائه گزارش و طرح مطالبات خود در حوزه عمرانی و فرهنگی پرداختند که مورد بررسی و مقرر شد در استان برای حل مسائل اقدام شود.

دهه فجر فرصت نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی است

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع مسئولان مهریز و مردم روستای ارنان در بخش مرکزی این شهرستان با تبریک دهه فجر افزود: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای نمایش دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است که باید مسئولان در این خصوص بیش از گذشته اقدام کنند.

وی، صداقت در گفتار و رفتار را سیاست دولت سیزدهم عنوان کرد و ابراز داشت: تمام تلاش دولت این است که اگر پروژه‌ای را در دستور کار خود قرار دارد آن را به سرانجام برساند تا مردم از آن متنعم و لذت آن را بچشند و در واقع پروژه‌ها تنها به صورت وعده وعید باقی نماند.

معاون استاندار یزد با بیان اینکه شهرستان مهریز یک شهرستان خیرخیز است گفت: متاسفانه به دلیل اینکه در سال‌های گذشته دولت نتوانسته آورده خود را برای تکمیل پروژه‌های خیری تامین کند بسیاری از این پروژه‌ها ناتمام مانده به‌رغم اینکه خیرین عزیز سهم خود را پرداخت کردند.

عزیزی در ادامه به وجود بیش از ۱۴۰ پروژه نیمه تمام خیری در حوزه آموزش و پرورش یزد اشاره کرد و گفت: در سفر دوم رئیس جمهور مصوباتی در خصوص تامین اعتبار پروژه های خیری گرفته شده اما هنوز مصوبات سفر به ما اعلام نشده تا مشخص شود چه مقدار اعتبار در نظر گرفته شده که امیدواریم با مشخص شدن این موضوع بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم دارالولایه شهرستان مهریز در مراسم استقبال از رییس جمهور به استان یزد اظهار کرد: از مردم عزیز و انقلابی شهرستان ولایتمدار مهریز به واسطه این حضور و همچنین همراهی آگاهانه در صحنه‌های مختلف انقلاب تشکر می‌کنم.

این مسئول به افتتاح برخی طرح‌های مختلف در دهه فجر امسال در یزد و مهریز اشاره و اظهار کرد: این طرح‌ها در عمل هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طلیعه چهل و چهارم خود به جوانان عزیز و مردم است تا هم نشاط جسمی و هم نشاط روحی آنان تامین شود.

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از سه هزار برنامه در استان یزد اجرا می‌شود.

دهستان ارنان با یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی مهریز قرار دارد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ درصد در دهستان ارنان، خورمیزات، تنگچنار، بهادران و میانکوه در ۱۴۰ روستا زندگی می‌کنند و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha