ساختمان پزشکی قانونی مهریز یزد افتتاح شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۱۳
کد خبر: 85023073
ساختمان پزشکی قانونی مهریز یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر روز سه‌شنبه با حضور معاون استاندار یزد و جمعی از مردم و مسئولان برای نخستین بار ساختمان پزشکی قانونی شهرستان مهریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم ابتدا مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد گفت: یکی از نیازها و مطالبات مردم شهرستان مهریز ساخت پزشکی قانونی بود که با همت مسئولان و همراهی دولت و خیران احداث و در تامین نیاز مردم نقش اساسی داشتند.

دکتر فریبرز آیتی فیروزآبادی با تبریک دهه فجر و قدردانی از خیران و مسئولان برای ساخت این مرکز ادامه داد: با افتتاح پزشکی قانونی دیگر نیازی به مراجعه مردم شهرستان مهریز به یزد برای انجام کارهای مورد نیاز نیست.

وی اظهار کرد: این ساختمان با صرف بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که بخشی توسط خیری فاضل و بقیه اعتبار توسط دولت تامین شد به بهره برداری رسید.

این مسئول اظهار کرد: این مرکز در زمینی به وسعت یک هزار و ۵۸۵ مترمربع ساخته شده و دارای امکانات مورد نیاز مرتبط است و خدمت به مردم یک توفیق بزرگ محسوب می‌شود.

ساختمان پزشکی قانونی مهریز یزد افتتاح شد

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: حضور و همکاری خوب خیران در اجرای طرح‌های مختلف یک فرصت است که دولت از آن استقبال می‌کند.

علی اکبر عزیزی افزود: حضو و فعالیت خیران برای ساخت پزشکی قانونی مهریز و جلب مشارکت آنها در استان قابل قدردانی و زمینه جلب دیگران در کنار دولت فراهم است.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز از همکاری خوب خیران برای ساخت پزشکی قانونی شهرستان که جزو مطالبات مهم و نیاز منطقه بود قدردانی کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha