۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۰۰
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85023221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نوین آموزش قرآن کریم در زاهدان آغاز شد 

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۰۰
کد خبر: 85023221
طرح نوین آموزش قرآن کریم در زاهدان آغاز شد 

زاهدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نوین آموزش قرآن کریم با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت این وزارتخانه در زاهدان آغاز شد. 

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، علی سرگزی اظهارداشت: آموزش نوین قرآن کریم(طرح بشری) با حضور بیش‌از ۱۰۰ متقاضی به همت این اداره کل و همکاری انجمن قران توسط موسسه قران و عترت انتظار موعود با حضور مربیان قرآن کریم، حافظان، قاریان، فرهنگیان و علاقه‌مندان به تدریس قرآن کریم در زاهدان آغاز بکار کرد.
وی افزود:هدف اصلی این طرح آموزش روش‌های نوین تدریس قرآن کریم با نگاه به آسان سازی و استاندارد سازی این امر براساس استانداردهای نوین و بروز محافل آموزشی جهان اسلام است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این طرح تلاش می‌شود تا قرائت قرآن از صورت یک فعالیت حاشیه‌ای که در گوشه مساجد و منازل تدریس می‌شود و گاهی هیچ پایه و اساس دانشگاهی ندارد و دست‌اندرکاران آن مورد هیچ‌گونه ارزشیابی علمی قرار نمی‌گیرند خارج‌شده و به استانداردهای جهانی آن نزدیک شود و اهمیت و موقعیت ویژه خود را آن‌طور که شایسته یک نظام اسلامی است، بیابد.
گفتنی است،این طرح با اعطای مدرک تربیت مربی معتبر در محل سرای قرآن و نهج البلاغه زاهدان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha