فرمانده سپاه سید الشهدا : خدمت به مردم جزو افتخارات پاسداران انقلاب است

شهرری- ایرنا- فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: توسعه روستاها، کمک به اشتغال و معیشت و واکسیناسیون و همه و همه جز معروفات بوده و افتخار می کنیم که خدمت ما پاسداران سپاه به مردم جزو معروفات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمد ذوالقدر روز چهارشنبه در همایش تجلیل از سفیران مهر و جشنواره بهترین امت (امر به معروف و نهی از منکر) در سالن شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: یکی از بهترین معروف های عصر حاضر، قیام امام راحل بود تا انقلاب اسلامی شکل بگیرد و پرچم را به دست صاحبش بسپارد.

وی ادامه داد: نشاندهنده این موضوع هم این است که دشمن، ساعتی از دشمنی علیه نظام انقلاب اسلامی دست برنمی دارد اما بخاطر مردم عزیز ایران کار به جایی نمی برند.

سردار ذوالقدر افزود: سپاه تابلوی امر به معروف دارد اگر چه اسم آن نوشته نشده است؛ اما شهدا و خانواده آنها، جانبازان و ایثارگران همه دارای حکم امر به معروف هستند.

وی گفت: آسفالت روستایی، کمک به اشتغال و معیشت و واکسیناسیون و همه و همه جز معروفات بوده و افتخار می کنیم که خدمت ما در سپاه جزو معروفات است.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: من شهادت می دهم که مردم استان تهران با فتنه اخیر همراهی نکردند و عده ی قلیلی در ابتدا گول خوردند اما سپس به دامن انقلاب برگشتند. ما با دوربین فتنه اخیر را رصد می کردیم ،و دیدیک گه مردم با فتنه گران همراه نبودند.

وی افزود: عمده ساکنان شهرستان های تهران از جامعه کم برخوردار به لحاظ مالی و کارگری و قشر زحمت کش هستند و این مردم همراه انقلاب هستند و نشاندهنده آن این است که مردم این خطه مشارکت شان در انتخابات ریاست جمهوری بیش از متوسط کشوری بود.

همایش تجلیل از سفیران مهر و جشنواره بهترین امت با حضور آیت الله سیدکاظم صدیقی و حجت الاسلام، المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور و خانواده های معظم شهدای امر به معروف و مسئولان کشوری و لشگری در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha