طرح تولیدی بهداشتی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

شهرکرد-ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر،طرح تولید و بسته بندی وازلین و کرم‌های بهداشتی پوست در قطب صنعتی فرخشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، پژمان نوروزی روز چهارشنبه همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر،در آیین افتتاح طرح تولید و بسته بندی وازلین و کرم‌های بهداشتی پوست در قطب صنعتی فرخشهر افزود:افتتاح این طرح در قطب صنعتی فرخشهر شهرستان شهرکرد با اعتبار ی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۱۵ نفر را فراهم می کند.

وی ادامه داد: طرح تولید بالک‌های دارویی از جمله پروژهای بزرگی است که مورد حمایت صندوق کارآفرینی اُمید اُستان قرار گرفته است و جزو هشت طرحی است که با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی استان در دهه فجر امسال افتتاح شد.

وی تاکید کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون صندوق کارآفرینی امید استان زمینه سه هزار شغل در چهارمحال و بختیاری را فراهم کرده است و ۲۷۰ میلیارد تومان در قالب ۲ هزار و ۷۳۰ فقره تسهیلات از ابتدای سال جاری توسط این صندوق پرداخت شده است.

وی اظهار داشت:از آغاز دولت سیزدهم بیش از ۱۶ هزار طرح در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور مورد حمایت صندوق کار آفرینی امید قرار گرفته و به بهره برداری رسیده‌اند که از این تعداد ۶۸۷ فقره با اعتباری افزون بر ۹۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و تعداد اشتغال ۲ هزار و ۶۱ نفر، سهم استان چهار محال و بختیاری بوده است.

نوروی خاطرنشان کرد: اُستاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار هفته گذشته خود با معاون حقوقی،مجلس و امور اُستانها صندوق کار آفرینی امید کشور از خدمات و برنامه های صندوق کارآفرینی امید در حمایت از طرح های اشتغالزا و کسب و کارهای خرد و کوچک در سطح استان تشکر و قدردانی کزد .

به گزارش ایرنا، صندوق کارآفرینی بر اساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خُرد، وظایف مهم و مغفولی را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده دارد.

بهره‌مندی از تسهیلات تبصره (۱۸) قانون بودجه، طرح "تام" و طرح تأمین مالی زنجیره‌ای، به‌عنوان بخشی از راهکارهای موجود پیش روی واحدهای صنعتی غیرفعال یا نیمه فعال کوچک و متوسط برای اخذ تسهیلات و منابع مالی لازم و خروج از رکود است که صندوق کارآفرینی متولی پرداخت بخشی از این اعتبارات است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۱ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha