چهره متفاوت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

تهران- ایرنا- سرخپوشان تهران در شرایطی عصر امروز مقابل نفت آبادان به میدان خواهند رفت که تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی نسبت به سایر مسابقاتی که این تیم در نیم فصل دوم انجام داده، چهره متفاوتی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز چهارشنبه در نوزدهمین دیدار خود در لیگ برتر، از ساعت ۱۸ در آبادان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت.

سرخپوشان در شرایطی پای به ورزشگاه تختی آبادان می‌گذارند که امتیازات این دیدار برای یحیی گل‌محمدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که سرخپوشان هفته قبل صدر جدول را به سپاهان واگذار کردند و با توجه به برتری روز گذشته زردپوشان اصفهانی مقابل فولاد،‌ برای اینکه در رقابت برای صدرنشینی باقی بمانند محکوم به کسب سه امتیازات این جدال حساس هستند.

این در حالی است که دست یحیی گل‌محمدی نسبت به سایر مسابقات در خط حمله تیمش بازتر است.

یکی از نکاتی که موجب شد تا سرخپوشان صدر جدول را از دست بدهند، ضعف این تیم در گلزنی است چرا که با شروع نیم فصل دوم سرخپوشان تنها یکبار آن هم به ذوب آهن گل زدند تا ضعف خط حمله سرخپوشان بیش از پیش عیان شود.

با این حال گل‌محمدی امیدوار است تا در روزی که تیمش چهره متفاوتی به خود می‌گیرد، بتواند مقابل تیم بحران‌زده و انتهای جدولی نفت ضعف خود را در گلزنی بپوشاند.

سعید صادقی پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت، بازگشته تا نیروی مضاعفی را به خط آتش پرسپولیس تزریق کند.

سیامک نعمتی هم که در نیم فصل در فهرست مازاد قرار گرفته بود و سپس از حضور در تمرینات منع شده بود، به جمع سرخپوشان بازگشته و از این هفته پرسپولیسی‌ها را همراهی خواهد کرد.

شیخ دیاباته و عیسی آل کثیر هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند تا بتوانند پرسپولیس را همراهی کنند.

از طرفی دیگر تغییر پرسپولیس در خط دروازه این تیم است. جایی که با توجه به محرومیت علیرضا بیرانوند، احمد گوهری درون دروازه قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha