۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85023760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردستان: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  دشمن را ناامید می‌کند

کاشان _ ایرنا _ فرماندار اردستان گفت:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت امنیت ملی و ناامیدی دشمن می شود.

به گزارش ایرنا،سید محمد هادی احمدی طبا زواره روز چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردستان افزود:در شرایط کنونی که دشمنان و معاندان همه تلاش تبلیغاتی خود را به کار گرفته اند تا مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت نکنند، به عنوان یک وظیفه ملی و دینی همه دستگاه های اداری، هیات های ورزشی، اقشار مختلف و هیات های مذهبی باید با برپایی موکب های پذیرایی و حضور حداکثری در این راهپیمایی ، نقشه دشمن را خنثی کنند.

وی اظهار کرد:دشمن با جنگ ترکیبی در چند ماه اخیر، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی و وحدت مردم را نشانه گرفته بود که باید با حضور پرشور در یوم الله ۲۲ بهمن وحدت و همبستگی ملت را نشان داده و یکبار دیگر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید کنیم.

فرماندار اردستان بیان کرد: مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی این شهرستان یک بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و عظمت خود را در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به جهانیان نشان خواهند داد.
احمدی طبا زواره گفت: برگزاری باشکوه مراسم‌های ملی و انقلابی، در امید آفرینی برای مردم به ویژه نسل جوان و ناامید کردن دشمن تاثیر زیادی دارد و مردم بصیر و انقلابی اردستان در عرصه‌های مختلف و از جمله مراسم ۱۳ آبان امسال نشان دادند که هر جا احساس کنند انقلاب و نظام در معرض تهدید است، در دفاع از انقلاب و نظام پیشتاز هستند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز این موضوع را ثابت می کنند.
فرماندار اردستان بیان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و امنیت موجود که حاصل ایثار شهدا و تلاش های رزمندگان و ایثارگران است باید با ارج نهادن به خانواده معظم این عزیزان و حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی نشان داده شود، چرا که این کار در تقویت روحیه این عزیزان موثر است.
احمدی طبا زواره گفت: دستگاه های فرهنگی در زمینه تالیف کتاب خاطرات سرداران و رزمندگان شهید اردستان اقدام کنند تا نسل جوان با تفکر و راه این شهدا بیشتر آشنا شده و بدانند نظام جمهوری اسلامی با چه بهایی به دست آمده و حفظ شده است.
وی افزود:دانش آموزان در نمایشگاه دست آوردهای انقلاب اسلامی شرکت کنند و با خانواده شهدا دیدار کنند تا با تاریخ انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.
شهرستان اردستان بابیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha