۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85023762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس ابتدایی اسدآباد در نوبت بعدازظهر تعطیل شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85023762
مدارس ابتدایی اسدآباد در نوبت بعدازظهر تعطیل شد

همدان-ایرنا- اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان اسدآباد به علت بارش برف و افزایش برودت هوا امروز چهارشنبه در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در این اطلاعیه آمده است: به علت سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان اسدآباد امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه در نوبت "بعدازظهر" تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

در این اطلاعیه از مدیران مدارس خواسته شده اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به دنبال ورود یک سامانه بارشی به استان همدان، بارش برف پراکنده و کولاک از روز گذشته بیشتر نقاط استان را فرا گرفته که در پی آن هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

روح‌الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری، به تدریج افزایش ابر، وزش باد شدید، کولاک و بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: از روز گذشته تا پنجشنبه بارش پراکنده برف، وزش شدید باد و کولاک ادامه دارد و ممکن است در گردنه های استان موجب کاهش دید رانندگان شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha