۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85023958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی ترافیک گرگان به گسترش حمل و نقل عمومی نیاز دارد

گرگان - ایرنا - شهردار گرگان گفت: ساماندهی و حل مشکل ترافیک خودرویی خیابان‌های این شهر به تقویت و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی و هوشمندسازی آن احتیاج دارد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا سیدالنگی روز چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر این نهاد اظهار امیدواری کرد با مدیریت و تلاش مدیران شهرستانی و استانی مشکلات مرتبط با کاهش ترافیک خودرویی گرگان برطرف شود.

وی به طرح های دهه فجر شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: از مجموع ۲۰ پروژه امسال با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال، هشت پروژه افتتاح شده و عملیات ساخت ۱۲ طرح دیگر نیز آغاز می شود.

شهردار گرگان ادامه داد: به غیر از افتتاح پروژه نهضت آسفالت خیابان‌های شهر، برای هفت پروژه دیگر شامل فاز اول هدایت ‌آب‌های سطح کوی منظریه، رونمایی از ۶ دستگاه اتوبوس درون شهری، افتتاح دبیرخانه المپیاد ورزشی محلات، راه اندازی غرفه‌های صنایع دستی پارک بانوان، پروژه جهادی محله انجیراب (آسفالت معابر خاکی، پیاده‌روسازی و سایت ورزشی روباز)، اجرا و بهره‌برداری از مبلمان شهری و افتتاح فرهنگسرای اشتغال و کارآفرینی در مجموع ۲۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: همچنین به غیر از طرح همکاری در تکمیل پروژه فیبر نوری در قالب فاز اول شهر هوشمند، برای ۱۱ پروژه دیگر در مجموع هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شد.

وی ادامه داد: از پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، می‌توان به نصب سورتمه ریلی در محل شهربازی مدرن، پل سواره در بهاران ۱۲ و عدالت ۸۸، ایستگاه شماره هشت آتش‌نشانی در خیابان آیت‌الله کاشانی، مرکز توانمندسازی معتادین متجاهر، بهسازی فاز اول تپه قلعه خندان و پارک خطی حافظ - جامی اشاره کرد.

وی به پیش‌بینی عبور ۲۴ میلیون مسافر در نوروز پیش‌رو از گرگان ادامه داد: ایجاد اقامتگاه‌ و افزایش ظرفیت هتل‌ها از جمله اقدامات مدیریت شهری برای افزایش مدت زمان ماندگاری مسافران در گرگان است.

ساماندهی ترافیک گرگان به گسترش حمل و نقل عمومی نیاز دارد
سیدالنگی شهردار گرگان

رییس شورای اسلامی شهر گرگان هم در این مراسم گفت: بیش از ۹۲ درصد مصوبات شورای شهر گرگان در کمیته انتطباق فرمانداری تصویب شد.

ناصر گرزین افزود: شعار دوره ششم شورای اسلامی شهر، شفافیت، اتاق شیشه‌ای و خدمات صادقانه بوده و تلاش داریم در کنار شفافیت، خدمات مطلوب و در خور شان مردم ارائه دهیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گلستان هم در این مراسم با بیان این که توسعه و توانمندسازی محلات کم‌برخوردار از جمله اولویت‌های این نهاد انقلابی است، گفت: مشکلات و موضوعات اقتصادی در کشور با سعه صدر و همراهی مردم و برنامه‌ریزی مسوولان قابل حل است.

سیدساسان احمدی افزود: تحول، توسعه و توانمندسازی محلات کم برخوردار جزو سیاست نظام و دولت سیزدهم است و طبق برنامه‌ریزی های انجام شده ۲ هزار و ۲۰ محله محروم و کم برخوردار در کشور شناسایی شده که سهم گلستان ۴۰ محله است.

فرماندار گرگان هم گفت: رفتار، عمل و کردار مدیران باید طوری باشد تا در دل مردم، امید به زندگی و آینده بیشتر شود.

عیسی پایین‌محلی افزود: نباید اجاره دهیم دشمن از جهل و غفلت جوانان ما سوء استفاده کند که لازمه آن بیشترکردن کارهای فرهنگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha