انقلاب اسلامی با وجود تهاجم همه جانبه دشمنان روند رو رشد و توسعه دارد

رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما با وجود تهاجم همه جانبه دشمنان روند رو رشد و توسعه دارد، گفت: کشور ما با توطئه برنامه ریزی شده شیطانی دشمن بویژه طی ماههای اخیر مواجه بود و اما نمی تواند راه به جایی ببرد.

به گزارش ایرنا، حسین مصطفی پور در نشست خبری به مناسبت افتتاح همزمان ۱۳ پروژه شهرداری بندرانزلی دهه مبارک فجر را فرصتی برای تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب دانست و اظهار کرد:

بهره برداری از برخی پروژه‌ها به رفع موانع بویژه همراهی شورای تامین نیاز دارد چرا که پروژه های عمرانی ارتباط مستقیمی با ایجاد آرامش و نشاط در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه امامان انقلاب، مسئولان را به خدمت و نوکری مردم توصیه کرده اند، گفت: باید با خدمات رسانی مطلوب به مردم و تلاش مضاعف برای ایجاد نشاط در جامعه تلاش کنیم رفاه و آرامش شایسته مردم را تامین کنیم.

وی عنوان کرد : دشمن همه تلاش خود را برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در جامعه ما به خرج برد اما نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد و امروز با وجود همه این توطئه ها و دشمنی ها آرامش دوباره در جامعه برقرار شده و تلاش می کنیم این آرامش کامل شده و

مصطفی پور گفت: اتفاقات اخیر می‌تواند تلنگری برای متولیان امر باشد که یادمان نرود انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی بوده که پیروزی و استمرار آن وابسته به همت، تلاش و همراهی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تاکید بر اینکه بدون همراهی و مقاومت مردم صبور، استمرار و روند رو به جلوی انقلاب میسر نبود، افزود: در قبال صبر و شکیبایی مردم وظیفه داریم با تلاش و خدمت مضاعف از مشکلات و آلام آنان بکاهیم.

۶۲ درصد بودجه شهرداری بندرانزلی محقق شد

شهردار بندرانزلی نیز در این نشست خبری گفت: در شرایط اقتصادی حاضر جامعه، شهرداری بندرانزلی توانسته ۶۲ درصد بودجه خود را محقق سازد و هم اینک هیچ گونه بدهی پرسنلی ندارد.

مهدی خلیلی از پرداخت بدهی ۲۴ میلیارد تومانی شهرداری انزلی خبرداد و افزود: شهرداری ۱۰ میلیارد دیگر بدهی دارد که امید است به زودی آن هم پرداخت و مشکلات موجود رفع شود.

وی تصریح کرد:پروژه های شهرداری بندرانزلی با نگاه به مناطق کمتر توسعه یافته؛ یک پارک شهری را در مسکن مهر افتتاح کرد و بازارچه سنتی تعطیل شده بندرانزلی با کمک شورای شهر مجدد بازگشایی شد.

خلیلی بهره برداری از بازارچه میوه و تره بار در ضلع غربی بازار ماهی، انعقاد قرار داد خانه کشتی و بهسازی خیابان سپه را از دیگر برنامه های شهرداری بندرانزلی جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم عنوان کرد.

در هشتمین روز از برنامه های گرامیداشت دهه فجر ۱۳ پروژه شهرداری بندرانزلی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha