۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۸
کد خبر: 85024185
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: هیچ کلامی بیانگر عظمت صبر مادران و همسران شهدا نیست

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: هیچ قلم و کلامی را یارای بیان عظمت، صبر و ایثار مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نیست.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز چهارشنبه به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در همایش زنان ایثارگر و مادران شهدای یزد افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای راه حق و فضیلت از همه هستی خود برای دفاع از کشور و اهداف و ارزش های معنوی گذشتند.

وی ادامه داد: عزت، اقتدار و امنیت امروز جامعه اسلامی به دلیل جانفشانی رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیم شهیدانی است که در این مسیر جان خود را فدا کردند و باید امروز مردم و مسئولان قدردان خانواده های معظم شهدا باشند.

استاندار یزد اظهار کرد: مادران شهدا با ترییت صحیح فرزندان خود نقش مهمی در حفظ ابعاد مختلف نظام اسلامی داشتند و امروز در اصل اسوه و الگوی همه اقشار در جامعه محسوب می شوند و باید مردم و مسئولان ماموریت دینی و انقلابی خود را که دینی در برابر مردم به خصوص خانواده های شهداست به درستی انجام دهند.

فاطمی بیان کرد: تکریم مادران شهدا و ایثارگران یک رسالت مهم ملی، دینی و انقلابی است و پاسداشت اسوه های ایمان، صبر و مقاومت باید همواره مدنظر مدیران باشد.

استاندار یزد: هیچ کلامی بیانگر عظمت صبر مادران و همسران شهدا نیست

فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز گفت: اگر امروز ایران اسلامی با این همه هجمه به خصوص در جنگ ترکیبی و شناختی راه خود را با قوت ادامه می دهد به خاطر فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است و باید این روحیه و رویه که موضوعی حیاتی است؛ ادامه داشته باشد.

سردار پاسدار حسین زارع کمالی با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: همه ما در قبال شهدا ، خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مسئول هستیم و باید رسالت ملی و انقلابی خود را شایسته انجام دهیم.

در این مراسم چندین برنامه فرهنگی هنری اجرا شد و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در استان یزد گرامی داشته شد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha